Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg har lurt på lenge. Hva i alle dager fikk deg, som mann, til å gå inn på kvinneguiden første gang, for så å bli medlem? Hvorfor henger du her? Syntes bare er et så utrolig rart. Kvinneguiden liksom. Spesielt da dere som hater kvinner(virker som det er en del av disse her). Er alle mennene her enten for å provosere, eller for å sjekke damer? 

Anonymkode: 80ddd...df3

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med at samme problemstilling blir tatt opp hver uke?

Anonymkode: 82bae...7a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe jeg har lurt på lenge. Hva i alle dager fikk deg, som mann, til å gå inn på kvinneguiden første gang, for så å bli medlem? Hvorfor henger du her? Syntes bare er et så utrolig rart. Kvinneguiden liksom. Spesielt da dere som hater kvinner(virker som det er en del av disse her). Er alle mennene her enten for å provosere, eller for å sjekke damer? 

At jeg en gang i tiden hadde behov for litt input fra kvinner, fordi kjæresten min hadde det tungt og jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle hjelpe. Da var det mer nyttig å spørre her enn på f.eks. diskusjon.no. Nå ramler jeg fortsatt innom her, fordi det er stor aktivitet og nok av "kjønnsnøytrale" temaer, særlig i Samfunn og verden-delen av forumet. Men jeg lever ikke livet mitt her, akkurat, det hadde vel vært rart.

Jeg hater på ingen måte kvinner, og jeg er ikke ufin eller søker å provosere noen. Har heller ingen intensjoner om å prøve å sjekke opp noen, jeg har dame og er trofast mot henne.

Anonymkode: 858b9...7eb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

At jeg en gang i tiden hadde behov for litt input fra kvinner, fordi kjæresten min hadde det tungt og jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle hjelpe.

Grunnen til at jeg visste om forumet i utgangspunktet var forøvrig at Kvinneguiden jo dukker opp omtrent samme hva du googler :)

• Liker 7
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg fikk en kompis hekta på KG etter å ha sendt han masse linker til morsomme tråder her inne.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater ikke kvinner iallfall, og er rimelig ny her selv. Ville aldri prøvd å spørre noen her om en date heller, da det hadde vært litt creepy. Om noen her hadde spurt meg med ut så hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Men kvinner blir jo bombardert med slike forespørsler på en daglig basis, så prøver å unngå å gjøre det selv (det er det man har datingsider til.)

Jeg liker å se andres synspunkter, og spesielt en kvinnes synspunkt da det er svært få kvinner i livet mitt. Gir litt innsikt. Tror også det er mange temaer som blir tatt opp her som en mann sjeldent eller aldri ville funnet på å ta opp på et forum dedikert til menn. Liker bare å høre kvinners side av diskusjoner.

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg googlet noe jeg lurte på så endte jeg opp hit. En gang googlet jeg et spørsmål og ingen hadde svart på det, så når jeg fant svaret bestemte jeg meg for å gi tilbake.

Jeg er enig i at navnet på forumet er ekstremt støtende og at de påståtte feministene som driver det burde klart å se at vi trenger et kjønnsnøytralt navn på forumet. 

Men når jeg først er her tenker jeg at jeg kan jo provosere og sjekke damer når det passer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ler av hvor dumme kvinner er ikke stort mer enn det :baby:

Anonymkode: e92b3...2d4

• Liker 2
Gjest Klopp
Skrevet

Jeg er her for å kose meg. If you know what I mean ;) 

Neida. For jeg liker kvinner, for de er moro å diskutere med, og for å få råd. Kvinner er flinke til å gi råd :) 

Skrevet

Hvorfor spør du om dette egentlig? Hadde jo vært dritkjedelig her inne om det bare var kvinner her da.. Bitches be trippin'.. 

Dette spørsmålet hadde aldri blitt stilt av en mann om forumet het "mannsguiden"!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, M1988 skrev:

Hvorfor spør du om dette egentlig? Hadde jo vært dritkjedelig her inne om det bare var kvinner her da.. Bitches be trippin'.. 

Dette spørsmålet hadde aldri blitt stilt av en mann om forumet het "mannsguiden"!

Jo, det tror jeg faktisk det hadde vært store muligheter for.

Anonymkode: 936f8...aef

• Liker 8
Skrevet

Som mann har jeg da et stort behov for guiding når det gjeller kvinner.

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det tror jeg faktisk det hadde vært store muligheter for.

Anonymkode: 936f8...aef

Tror du? Tror menn ville synes det var kleint med et mannsforum, kun for menn som vil snakke om manneting, men kanskje det ville slått an, hva vet jeg.

Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, og svar til disse innleggene. 

pinar, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her for å fortsatt ha trua på at det finnes rasjonelle, oppegående kvinner der ute. I de fleste tråder blir jeg skuffet, men ikke alltid.

Ellers begynner diskusjoner og argumenter kvinner kommer med å bli farlig forutsigbare.

Anonymkode: dda6e...e06

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg er sosialt tilbakestående og her er den eneste plassen det er mulig for meg å ha interaksjoner med kvinner.

Skrevet
5 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Jeg er sosialt tilbakestående og her er den eneste plassen det er mulig for meg å ha interaksjoner med kvinner.

Nå tuller du fælt :laugh: 

Gjest Trollkarlen
Skrevet
10 timer siden, Fireball skrev:

Nå tuller du fælt :laugh: 

Det er jo ikke tull...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her for å forstå hvorfor kona var grovt utro over lang tid. Hadde det ikke vært for KG ville jeg kanskje ikke fungert i hverdagen akkurat nå.

Anonymkode: 89864...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 9. april 2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Ler av hvor dumme kvinner er ikke stort mer enn det :baby:

Anonymkode: e92b3...2d4

Du glemte et komma. 

Anonymkode: 1377b...b86

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...