AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg mener kjærlighet gjør mennesker svake og sårbare (syns likevel det er viktig med kjærlighet i livet da selvsagt) Hva tenker dere om det? Anonymkode: 3ef65...44c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Det gjør deg svak om du allerede er svak. Om du er sterk utgjør det ingen forskjell. Du vet at din verdi ikke avhenger av om ett enkelt menneske (ut av milliarder) elsker deg tilbake. Forelskelse er noe annet - en hormonell reaksjon. Men kjærlighet er mer enn det. Anonymkode: 18bb9...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Jeg ser ikke at kjærlighet gjør en person svak. Tvert om - jeg blir sterkere av å være sammen med min samboer og den kjærligheten vi har. Ja, man blir sårbar. Når man slipper noen inn så nær, så vil de også ha mulighet for å såre en kraftigere enn andre. Men for meg er det mer enn verdt det. Det høres tomt og trist ut å leve uten, synes jeg. Anonymkode: 39ba9...ddf
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Gjengjeldt kjærlighet gjør vel folk sterkere. Mens enveis/ubalansert kjærlighet gjør folk sårbare og svake. Men jeg vet ikke. Noen føler mye, andre mindre. Det er kanskje det som ofte gir ubalanse. Men svakest føler man seg vel uten kjærlighet? Anonymkode: e913e...b43
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke at kjærlighet gjør en person svak. Tvert om - jeg blir sterkere av å være sammen med min samboer og den kjærligheten vi har. Ja, man blir sårbar. Når man slipper noen inn så nær, så vil de også ha mulighet for å såre en kraftigere enn andre. Men for meg er det mer enn verdt det. Det høres tomt og trist ut å leve uten, synes jeg. Anonymkode: 39ba9...ddf Tenk om du blir dumpa da.. også blir du helt crazy av kjærlighetssorg og lagt inn på psykiatrisk sånn som jeg ble.. det var ikke kult, og derfor holder jeg meg unna menn. Skjønner ikke at folk orker kjærlighetssorg igjen og igjen. Jeg har 2 fine arr på håndleddene som minne, så jeg er tydeligvis svak jeg da. Misunner de som bare klarer å gå videre etter brudd. Når man er sammen med noen går man jo egentlig bare og venter på at det skal bli slutt.. siden menn ikke klarer å være monogame. Anonymkode: 77d05...15f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Jeg synes kjærlighet forsterker den man er i utgangspunktet. Er man sterk, blir man sterkere. Er man "svak/usikker" på enkelte områder, risikerer man at disse sidene trigges når man innleder et forhold. Spesielt i bli-kjent/forelskesfasen. Anonymkode: d65a7...aa1
Frøken fjong Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 I mitt liv gir kjærlighet styrke. Er så heldig å ha funnet mannen i mitt liv, og kan ikke forestille meg et liv uten. Tror jeg hadde vært liten og svak uten hans tilstedeværelse. Heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Spørs litt på hva slags kjærlighet det er snakk om... Den kjærligheten jeg føler for barnet mitt, den er utrolig. Og det er en kjærlighet som gjør meg sterk nok til å tåle alt. Den "falske" kjærligheten jeg lurte meg selv til å føle for min eks er ikke verdt noenting. Det var bare noe som ble utløst av en slags desperasjon av å være som alle andre. Anonymkode: 98836...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå