Gå til innhold

Damer, hvor liker dere best at mannen spruter?

Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liked best å bli sprutet inni rumpehullet. Og så liker jeg at han rimmer rumpehullet etterpå og svelger unna det som renner ut. Selv om fargen på sæden har fått litt brunlig karakter bør han ikke være fin på det. 

Analt samleie er der tryggeste. Null sjans for å bli gravid. 

Anonymkode: a4c24...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, Arabella skrev:

Tar du alltid damene bakfra? Selv vil jeg ikke ha spruten andre steder enn i vagina.

Hvis du ikke vil ha barn ? Er bedre og få det i munnen eller puppene.

Anonymkode: 92b27...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke vil ha barn ? Er bedre og få det i munnen eller puppene.

Anonymkode: 92b27...6d7

Jeg er sterilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
10 timer siden, Arabella skrev:

Tar du alltid damene bakfra? Selv vil jeg ikke ha spruten andre steder enn i vagina.

Nei ikke alltid. Blir mer misjonær eller riding. Men ofte bakfra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten i munnen min, eller inni meg, eller langt borte fra meg i et tørkle eller hva som helst annet som ikke innebærer søl utover meg/sengen. 

Absolutt aldri i håret, eller i øynene. Sæd inneholder stoffer som svir noe inn i satan om man får det i øyet, så aldri om noen får sprute meg i ansiktet. 

Anonymkode: bc828...dcf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I ansiktet, puppene (så kan jeg slikke det av etterpå, sykt store pupper) på magen,i munn og svelge, i dåsa eller i rompa:tongue:

Anonymkode: 0e6cc...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 9. april 2016 at 22.17, Klopp skrev:

Kan bli gravid med kondom også. Har skjedd. 

Jeg vet det, men mer sannsynlig når hele spruten kommer inni dama. Ihvertfall hvis dama bruker ppiller eller noe så er det mindre sannsynlig at hun blir gravid av precumen. Bruker som oftest kondom, men litt deilig uten også så lenge hun bruker noe prevensjon. Likevel er det tryggest å trekke seg ut å sprute.

Takk for svar alle.

Trekk deg ut, da. Men bruk kondom likevel, ikke bare beskytter det mot kjønnsykdommer, men så slipper damer å få spruten din over seg. Hater når menn griser meg til med sæd, fra venusberget til oppi navlen (!!) og videre til puppene, og etterpå ser fornøyd på hvor mye han klarte å sprute.  Og gjerne skryter litt av spruten sin :murvegg: Om du absolutt vil sprute uten kondom så sprut på deg selv. 

Anonymkode: 16f56...955

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, har ikke hatt sex. Er 17 ;)

Men når man spruter på dama, det er når man kommer sant? Skal man ikke sprute/cumme ho i fitta?

Anonymkode: e812f...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den ‎09‎.‎04‎.‎2016 at 21.38, M1988 skrev:

Er jo mange steder det er greit, men vil ikke ha det i ansiktet da jeg har hørt det kan være dritfarlig å få det i øynene. Folk har blitt blinde...

:fnise: Det er jo faktisk veldig ubehagelig å få det i øyet, vet ikke hva som gjør det men det er vel designet for å klype seg fast i slimhinnene.

Anonymkode: 24f6a...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker variasjon, kjedelig om det er samme plass hver gang. Favoritter er nok på puppene eller på korsrygg/rumpe dersom han tar meg bakfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men når man spruter på dama, det er når man kommer sant? Skal man ikke sprute/cumme ho i fitta?

? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klopp
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trekk deg ut, da. Men bruk kondom likevel, ikke bare beskytter det mot kjønnsykdommer, men så slipper damer å få spruten din over seg. Hater når menn griser meg til med sæd, fra venusberget til oppi navlen (!!) og videre til puppene, og etterpå ser fornøyd på hvor mye han klarte å sprute.  Og gjerne skryter litt av spruten sin :murvegg: Om du absolutt vil sprute uten kondom så sprut på deg selv. 

Anonymkode: 16f56...955

Har ikke noe i mot å sprute på meg selv oppover magen min. Det beste er når dama slikker det av etterpå. Men er litt tennene å sprute på damene også. Men tvinger ingen. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man bruker kondom/og eller hun bruker ppille. Men er en liten fare for graviditet uansett. Ellers kan man sprute på seg selv eller dama så lenge dama godtar det. Ja det er når man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterilisert så jeg får ikke barn av det, og jeg liker det veldig godt. Om det ikke er inni som du skrier så tar jeg det gjerne i munnen. Ellers kan du sprute hvor du vil for min del :) Elsker sprut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, FruKG skrev:

Jeg er sterilisert så jeg får ikke barn av det, og jeg liker det veldig godt. Om det ikke er inni som du skrier så tar jeg det gjerne i munnen. Ellers kan du sprute hvor du vil for min del :) Elsker sprut :fnise:

Hvorfor velger du å bli steril?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor velger du å bli steril?

Først og fremst fordi vi ikke ønsket å få flere barn, jeg ønsket ikke å putte flere piller i kroppen og at jeg trygt kunne bli spruta i uten å være redd for å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at de fleste av mine partnere har vært av typen som foretrekker at sjømennene får prøve seg på synkron-svømming rundt i et miljø de egentlig var tiltenkt, for det å trekke seg ut for å "sprute" andre plasser synes jeg er veldig distraherende, upraktisk, og minst maximus-antiklimaximo... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

På seg selv. Av og til i der minste - det er tross alt hans "griseri" og allikevel så redd for å ha noe med det å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...