janet0 Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 jeg er en jente på rundt 12 år. jeg gikk tur med min mindre søster og våre 2 hunder (chihuahua) altså en voksen og en valp. så kom en mann bort til oss og sa at vi måtte ha bånd til den lille valpen ennå den ikke var nær bakken.(da tenkte jeg hva med katter da de jager fugler og alt son) og han drev å filma eller tok bildet av oss uten tillatelse.(noe som jeg tror ikke er lov uten tillatelse) og sa at vi måtte ha han i bånd ellers ringer han politiet. vi ble liv redde å min mindre søster begynte å gråte etter at vi gikk hjem. men vi gikk hjem ropte han etter oss at vi måtte betale en bot på 7000 kr. å da begynte min mindre søster å gråte enda mer. tips
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Hva gjør ei jente på 12 år inne på Kvinneguiden? Anonymkode: 611d7...546 3
Gjest Badebuksa Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Em... han kommer nok ingen vei med det. Det er ikke forbudt å bære hunden sin.
Gjest Cel Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Jeg foreslår at du spør dine foreldre. De kan nok svare deg bedre. En 12 åring har ikke noe på kvinneguiden og gjøre.
janet0 Skrevet 9. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør ei jente på 12 år inne på Kvinneguiden? Anonymkode: 611d7...546 jeg låner min større søster bruker
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Her er det han som har gjort feil i å filme yngre jenter. Om han viser dette til politiet så vil de ikke reagere på at dere går med en liten valp uten bånd. Håper dere nevner dette for dine foreldre. Anonymkode: 8e56b...d7a
Sugerøret Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 1 time siden, janet0 skrev: jeg er en jente på rundt 12 år. jeg gikk tur med min mindre søster og våre 2 hunder (chihuahua) altså en voksen og en valp. så kom en mann bort til oss og sa at vi måtte ha bånd til den lille valpen ennå den ikke var nær bakken.(da tenkte jeg hva med katter da de jager fugler og alt son) og han drev å filma eller tok bildet av oss uten tillatelse.(noe som jeg tror ikke er lov uten tillatelse) og sa at vi måtte ha han i bånd ellers ringer han politiet. vi ble liv redde å min mindre søster begynte å gråte etter at vi gikk hjem. men vi gikk hjem ropte han etter oss at vi måtte betale en bot på 7000 kr. å da begynte min mindre søster å gråte enda mer. tips Det er båndtvang nå.Og da skal hunden holdes i bånd.Uansett rase. Mannen høres ut som en tosk.Han synes sikkert det var tøft å kjefte på småbarn. Glem han! Han har ikke lov å filme dere nei,uten tillatelse.Ikke vær redd men husk å bruke bånd ! (og plukke opp hundemøkk,det gir bot det også om du ikke gjør)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå