Gå til innhold

Føler dere at enkelte anonyme hater dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skriver innlegg og skriver mine meninger i tråder uten å være anonym, får jeg alltid følelsen av det er den samme anonyme personen som skriver imot meg gang på gang. Svarene er alltid like aggressive og skrivemåte etc. er alltid den samme. 

Føler dere det slik også innimellom?

Anonymkode: db64d...1c8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei..  

Anonymkode: a4236...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare anonyme men enkelte brukere oppfører seg som om de har satt sin ære i å leke KG-politi!!

Anonymkode: f77df...57d

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare anonyme men enkelte brukere oppfører seg som om de har satt sin ære i å leke KG-politi!!

Hva tenker du på når du sier KG-politi?

Anonymkode: 1779c...466

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt ut som paranoia, det er så mange her som bare svarer som anonym. Så sannsynligheten er jo større for at det er forskjellige anonyme som svarer dere. 

Anonymkode: cd8af...887

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg skriver innlegg og skriver mine meninger i tråder uten å være anonym, får jeg alltid følelsen av det er den samme anonyme personen som skriver imot meg gang på gang. Svarene er alltid like aggressive og skrivemåte etc. er alltid den samme. 

Føler dere det slik også innimellom?

Anonymkode: db64d...1c8

Så unødvendig bruk av ord 

Anonymkode: f5d63...f38

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei. Men jeg føler at noen frykter meg :redd:

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så unødvendig bruk av ord 

Anonymkode: f5d63...f38

Hva mener du med det?

Skrevet

AB er en person. Velger de å være AB så velger de også å regnes som en. Ergo er det en person som skriver til deg. ;)

Gjest Klopp
Skrevet

Ja absolutt!! Lurer på hvem de er og hvorfor de hater meg!

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du på når du sier KG-politi?

KG-politi = brukere som oppfører seg som om de eier forumet og alltid henviser til regler og *slik har det alltid vært her*...Ja og så har vi brukere som konsekvent må lage kvalm i tråder bare fordi de ser brukere de har bestemt seg for at de ikke liker....

Skrevet

Ikke nå for tiden, men har vært noen perioder hvor det åpenbart har vært en som har "forfulgt" meg og kommet med spydige svar, dratt fram ting fra dagboken min osv. Nå er jeg ikke så aktiv lenger og deltar ikke i så mange diskusjoner så jeg legges ikke merke til lenger. Så da slipper jeg å bli plaget. :P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

KG-politi = brukere som oppfører seg som om de eier forumet og alltid henviser til regler og *slik har det alltid vært her*...Ja og så har vi brukere som konsekvent må lage kvalm i tråder bare fordi de ser brukere de har bestemt seg for at de ikke liker....

Ok, takk for svar.

Akkurat når det gjelder reglene for KG så synes jeg det er helt ok å henvise til dem om noen bryter dem. Ellers er det vel ikke så greit å gjøre de andre tingene du nevner. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, finner det tidvis litt underholdende.

• Liker 2
Skrevet

Har noen søte små som følger etter meg.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har noen søte små som følger etter meg.

:rodmer::hjerte:

Anonymkode: 9c201...245

• Liker 2
Gjest bruker83924
Skrevet

Ja. Vet ikke om det er samme person da, men hadde ikke blitt sjokkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...