Gå til innhold

Stakkars Robbi Williams

Anbefalte innlegg

Gjest waldemarsen
Skrevet

Det er synd på en homofil mann, som pga av karrieren, framstå som hetero, og følgelig overspiller han sin kunstige hetero-legning, det blir FOR desperat, det image'et han prøver å lage seg.

Mannen burde lytte mindre til sine manager-rådgivere, og stå fram med den homofile legningen alle i England VET at han har.

RW er en så dyktig artist, at han vil ikke tape noe på å stå fram. Historien er full av homofile mannlige artister, som ikke har tapt noe på å stå fram.

Slik PR-folkene hans, og han selv, kjører dette "hetero-løpet", blir det mer og mer dumt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Hvordan vet folk at han er homofil hvis han ikke har sagt det selv?Og om han er det, er det ikke hans sak når han eventuelt vil si det?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Han har uttalt seg om det der på radioen en gang, men jeg gikk dessverre tom for batteri akkurat i det han skulle svare :o han fikk spørsmålet: nå vil du bekrefte eller avkrefte ryktene om at du er homofil? Robbie: ja... også fikk jeg ikke hørt mer :-?

Gjest waldemarsen
Skrevet
Hvordan vet folk at han er homofil hvis han ikke har sagt det selv?Og om han er det' date=' er det ikke hans sak når han eventuelt vil si det?[/quote']

Det er jo det som er poenget, at han ikke sier det selv, men kun viser det for de innerste kretsene av sitt privatliv, og de innerste kretsene i sitt plateselskap. Selvfølgelig kan han vente med å stå fram, men så desperat som han markedsfører det falske hetero-image'et, så har han snart ingen retrettmulighet.

Skrevet

Robbie eller ikke Robbie...... Jeg synes det er trist at noen synes det er et tap at man er homofil - eller hetrofil - eller bifil - eller hva skal "fil" man er! :-?

Er man flink til å synge så spiller det vel ingen rolle hvilken seksuell legning man har :klø:

Ja - jeg er enig. Her er det noen managere og rådgivere som fortsatt har mye å lære!

Det er nok fortsatt en lang vei å gå her i samfunnet - FØR man blir respektert som det mennesket man er!

Men - vi har jo kommet et stykke på veg da!

ALLE mennesker er verdifull - alle er unike. :blomst:

Gjest Fighter
Skrevet

Viser han det i plateselskapet? Hvordan vet du det? Jobber du i plateselskapet hans? Flørter han med de ansatte? Jeg synes en person må betemme selv når han vil komme ut av skapet og hvordan. Men hvis han deriomot flørter(på ordentlig, ikke sånn sceneshow) med jenter og gir dem falske forhåpninger er jo det dumt. Ingen liker å bli lurt, men det er vel få som virkelig tror RW er foreksla i dem på bakgrunn av et sceneshow?. Grunnen til at han flørter sånn på scenen er vel kanskje fordi han og managerne har funnet ut at det er mye penger å tjene på å sceneflørte med unge jenter? Men hvis han har sagt det en gang så trenger han vel ikke si det flere ganger heller? :klø. Da kan han jo sceneflørte med jenter så mye han vil, for alle vet at det bare er et show. :)

Skrevet

Mener å huske at han skal ha uttalt at han ikke var så himla nøye på kjønn... Men det er altså ubekreftet hearsay, så klart..

Skrevet

Wow! skal man vurdere hvilke artister som har en alternativ legning pga måte de oppfører seg på? Fordi de er populære? fordi de kan få nærmest hvem de vil? oj oj oj, da tror jeg jaggu vi må skrive en LANG liste dere.. Og husk, det er plateselskapet som står bak! Onde plateselskapet..... :evil: <---plateselskapsjefen.

Poenget mitt er at det blir for dumt å komme med såpass vage spekulasjoner.. ;) Kan han ha gitt uttrykk for det for å skape blest om det? for å få flere mannlige fans? ;)

Gjest Fighter
Skrevet

Vage uttrykk skaper også nysgjerrighet og omtale. Omtale er vel ofte god pr. ;-)

Skrevet
Vage uttrykk skaper også nysgjerrighet og omtale. Omtale er vel ofte god pr. ;-)

Bingo! Hvis han gir vage uttrykk for noe kjøper tabloiden det og blåser det opp, folk blir nysgjerrige på han og kjøper. Så enkelt er det ;)

Gjest Fighter
Skrevet

Det festligste er at folk liksom synes synd på han for noe han tjener grovt på og som han sikkert synes er gøy. Han har stått fram med mye rart og tror nok han hadde hatt bein i nesa til å stå fram som homo om det var tilfelle. Det som forresten hadde vært enda morsommere var at denne tråden er laget for å spre et falskt rykte og for å være ekkel mot RW, men så har h*n oppnådd akkurat det RW vil, nysgjerrighet og oppmerksomhet. :ler:

Skrevet

hehe nøyaktig hva som var meningen da han uttalte seg utydlig =) Ser dere? slik pr funker som faen!

Skrevet

Robbie Williams er en utrolig dyktig artist!

Om han liker gutter eller jenter er for meg totalt likegyldig!

Men jeg tror ikke han hadde hatt problemer med å stå frem som det! Mannen har bein i nesa!

Fikk så utrolig sansen for han etter å ha sett en dokumentar om og med han på tv!

Stå på Robbie :wink:

Skrevet

Det eneste jeg trenger å vite om Robbie Williams, er at han lager bra musikk, og er en dyktig artist...

Skrevet

Har lest tre bøker om Robbie - to uautoriserte og den selvbiografien som kom nå for en stund siden. Særlig i de to første skrives det mye om at Robbie gjør det meste for å få publisitet. De skriver også en del om den påståtte homofilien, men at det mest sannsynlig er eksperimentering fra hans side.

Det slo meg i hvert fall at det kan jo faktisk hende at Robbie liker å spille på homofili for å få ENDA mer pr enn han allerede får?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...