Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På utvannet ettermiddagsurin. Herregud, jeg skjelver!!

image.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser en svak en ja :-) er den rosa er den positiv, grå er skygge evt!

Anonymkode: f1b44...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser to streker! Og det ser ut som at det er litt rødelig farge også, noe som tillsier at det ikke er skyggestrek! Gratulerer !! 😀😀👍 åå, må være en så god følelse! Håper så inderlig jeg også får kjenne den følelsen snart 😊

Anonymkode: aaac5...2f1

• Liker 1
Skrevet

Det ser ut som to, ja :) Test igjen i morratidlig så får du et sikkert svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se en skyggestrek.. Hadde nok ikke sprettet champagnen før jeg hadde testa i morgen tidlig 🙈

Anonymkode: 064c5...a03

• Liker 4
Skrevet

Jeg har testet med disse testene i 9 måneder. Aldri fått noe som ligner strek. Jeg er helt uttafor. Løp skjelvende inn til mannen min, som nå googler som en gal❤️

• Liker 1
Skrevet

Er bare 7-8 dpo

Skrevet

Fin strek for så tidlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, maid skrev:

Jeg har testet med disse testene i 9 måneder. Aldri fått noe som ligner strek. Jeg er helt uttafor. Løp skjelvende inn til mannen min, som nå googler som en gal❤️

Jeg tror nok den er positiv! Men ta en test til på morgenurin for sikkerhetskyld :) dette er veldig vellfortjent nå som dere har vært prøvere i 9mnd! Så skjønner godt at du er veldig glad nå 😀

Anonymkode: aaac5...2f1

• Liker 1
Skrevet

Slik var mine også når jeg var gravid. Det var aldri tegn til strek før (og jeg var manisk på testingen). Er ganske overbevist om at den er positiv :-)

Skrevet

Jeg er så skjelven, og lykkelig og alt. Håper bare inderlig at det ikke er en falsk positiv! 

Skrevet
Sitat

Tusen takk for så mange, fine ord ❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, maid skrev:

Jeg er så skjelven, og lykkelig og alt. Håper bare inderlig at det ikke er en falsk positiv! 

Falsk positiv skjer nesten aldri, men når man tester så tidlig er det større fare for å oppdage kjemisk... Krysser fingrene! 

Anonymkode: 587e0...820

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får teste i morgen tidlig :-)

Anonymkode: 06ea4...3bf

Skrevet

Svaaaak idag. Svakere enn i går😔 skal vente noen dager før jeg Evt tester igjen :(

image.jpg

Skrevet
Den 10 April 2016 at 7.05, maid skrev:

Svaaaak idag. Svakere enn i går😔 skal vente noen dager før jeg Evt tester igjen :(

image.jpg

Hvordan gikk det med deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...