AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #21 Skrevet 19. mai 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ørlite med fillers og botox. Er 39. Tar botox i sinnarynken og i smilerynkene rundt øynene. Har litt fillers i noen linjer på haken og så har jeg fått litt "røykerynker" rundt munnen - selv om jeg ikke røyker - som jeg også fyller litt i. Syns faktisk at det er direkte vanskelig å se meg selv i speilet når fillers og botox har gått ut fordi forskjellen er så stor. Bruker 0,5 - 1 ml restylane ca to ganger i året. Det holder heldigvis lenge. Anonymkode: 3ec61...08a Hvor ofte ca må man gjøre dette og hva betaler du? Hilsen 39 år med begynnende saggehud med fine linjer 😟 Anonymkode: 3a65e...119
loffen Skrevet 19. mai 2016 #22 Skrevet 19. mai 2016 Den 12.4.2016 at 18.30, AnonymBruker skrev: Har du heller ikke noen slike røykerynker rundt munnen? Er slike som gjør at jeg synes det er lett å se hvem som røyker.. Anonymkode: 5a32d...0a4 De får man enten man røyker eller ei. Bare vent og se. Leppene mister nemlig volum og blir tynnere med alderen, da kommer disse strekene.. og ligger man f.eks. med hodet på siden ned i puta om natta, så blir det soverynker der som ikke går bort etterhvert som huden mister elastisitet. Samme med vertikale rynker i panna. De kan man heller ikke fjerne med botox. Ikke røyk, bruk solfaktor hver dag, og sov på ryggen!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #23 Skrevet 20. mai 2016 20 minutter siden, loffen skrev: De får man enten man røyker eller ei. Bare vent og se. Leppene mister nemlig volum og blir tynnere med alderen, da kommer disse strekene.. og ligger man f.eks. med hodet på siden ned i puta om natta, så blir det soverynker der som ikke går bort etterhvert som huden mister elastisitet. Samme med vertikale rynker i panna. De kan man heller ikke fjerne med botox. Ikke røyk, bruk solfaktor hver dag, og sov på ryggen! Ikke meg du siterte, men jeg vil ikke sove på ryggen, jeg vil sove på siden og magen! Anonymkode: 9e908...fb1
loffen Skrevet 20. mai 2016 #24 Skrevet 20. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterte, men jeg vil ikke sove på ryggen, jeg vil sove på siden og magen! Anonymkode: 9e908...fb1 Jeg også..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #25 Skrevet 20. mai 2016 Du har fått supre råd - men livsstilsråd vil såklart ikke fjerne de rynkene du allerede har. Fillers/botox og evt. facelift kommer du ikke unna hvis du vil ha det vekk, samt alltid bruke solkrem og leve sunt slik "dannelsen" av nye rynker kan gå noe saktere. Anonymkode: be6f1...8b0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #26 Skrevet 20. mai 2016 Kutt ut sukker og korn, spis masse fett, proteiner og grønnsaker. Spesielt viktig er fisk, innmat (lever, nyre osv) samt kraft kokt på bein (dette inneholder kollagen, som de fleste her til lands nesten ikke får i seg gjennom kosten i det hele tatt). Sov minst 8 timer pr dag og gjør noe for å håndtere stresset (meditasjon, yoga, el.) Anonymkode: 4b1e4...dda
EmmaDe Skrevet 7. juni 2016 #27 Skrevet 7. juni 2016 Den 9.4.2016 at 19.04, AnonymBruker skrev: Jeg eldes så fort. I dag så jeg igjen hvor mye rynker og furer ansiktet har fått. Renser morgen og kveld. Bruker akkurat nå Ren produktene. Får svie i huden om jeg bruker andre produkter som Aderma eller Euserin. Er nylig blitt alenemor så mulig stresshormoner er årsaken her. Stresser mye og har gått ned i vekt. Hvordan stoppe rynkene som kommer for fullt nå? Er under 40 år. Aldri prøvd botox eller fillere. Anonymkode: cbb7c...a45 Du må ikke føle deg deprimert så fort. Vi mødre må stå der for barna våre - de tenger oss mest. Også trenger du ikke å bekymre deg om din hud som av og til får rynker. Jeg har også det, jeg som er 31 år gammel. Bare rolig og du får finne det du letter etter. Min krem for rynker er Lefery, du kan bruke den daglig, det er dag og natt krem. Du kan også prøve noen ikke invasive metoder eller prøve botox. Men jeg ville ikke gå til noen ekstremer. Krem er best anti-rynke metode jeg vet om.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #28 Skrevet 8. juni 2016 Jeg fikk sjokk av å se huden min ute i sollyset i påsken for etpar år siden og bestemte meg for å ta affære og gikk til hudpleier og fikk skikkelige produkter for rens, øyekrem, og fukt og faktor 50 for ansiktet. I tillegg så roller jeg litt innimellom med dermaroller. Huden min er bedre enn for et år siden! Jeg ser tydelig forskjell nå som den har fukt i seg! Du kan faktisk snu det fordi det har jeg gjort. Anonymkode: 8fec0...75d
Gjest Jon Are Skrevet 9. juni 2016 #29 Skrevet 9. juni 2016 Kan det være at du har gått ned i vekt som gjør det? jeg har selv holdt på med en liten oppstramming/slanking , ikek mye men ca 8-10 kg, o det merkes litt i ansiktet. synes je ser eldre ut der. disse røykelinjenen rundt munnen har mange som ikke har røyket også. selv har jeg røyket mye, sluttet nå da, men har ikke akkurat de. med hilsen fra jon are
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #30 Skrevet 9. juni 2016 Den 19.5.2016 at 21.47, AnonymBruker skrev: Har noen prøvd den Lefery? Anonymkode: cbb7c...a45 Klikk på linken, se på kommentarfeltet. Disse menneskene eksisterer ikke. Anonymkode: f86f7...f0d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #31 Skrevet 9. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klikk på linken, se på kommentarfeltet. Disse menneskene eksisterer ikke. Anonymkode: f86f7...f0d 😂 nettsiden eksisterer ikke en gang. Altså alle faner, artikler osv er ikke trykkbare, er bare bilder for å lure folk. Og alle menneskene som kommenterer skriver like dårlig norsk som artikkelen og er heller ikke klikkbart. Før og etter bilde ser til og med ekstremt falskt ut... Kan garantere deg (ikke deg som i deg jeg siterer) at man blir svindlet om man kjøper fra den siden. Anonymkode: fa82c...48e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #32 Skrevet 9. juni 2016 Kremer gjør fint lite. Gener er mesteparten, soling, røyk og stress resten. Anonymkode: c8d71...e54
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #33 Skrevet 9. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kremer gjør fint lite. Gener er mesteparten, soling, røyk og stress resten. Anonymkode: c8d71...e54 Kremer kan gjøre mye. Rens, serum, fuktighetskrem og solkrem vil gjøre stor forskjell på huden. Men enig at gener, sol, røyk og stress spiller en stor rolle. Anonymkode: 681cd...245 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå