AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Hei! Jeg lurer på om det går an å varme opp ovnsbakte søtpoteter i mikrobølgeovn? Blir resultatet noe helt annet fra det opprinnelige eller blir det ca det samme? Jeg tenkte da å ha det med oppvarmet kylling. Jeg skal være borte hele morgendagen og jeg har kun tilgang på vannkoker og mikrobølgeovn. Har dere noen andre forslag til hva jeg kan ta med til middag? Jeg synes pizza blir litt vassent i mikrobølgeovn, og lasagne er jeg litt lei av. Jeg vil gjerne ha noe varmmat, men er litt kresen på oppvarmet mat i mikro. Jeg setter uansett pris på alle forslag. Anonymkode: 1dcd6...0da
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Det blir neppe særlig godt. Anonymkode: 37edc...001
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir neppe særlig godt. Anonymkode: 37edc...001 Hvorfor ikke? Anonymkode: 1dcd6...0da
Gjest Splitterpine Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Ja, hvorfor ikke? Jeg bruker micro til å varme det meste da...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 1 time siden, Splitterpine skrev: Ja, hvorfor ikke? Jeg bruker micro til å varme det meste da... Takk for svar. Jeg tenker at de allerede er myke, så jeg kan ikke se for meg at de blir helt uspiselige etter en oppvarming i mikroen, men jeg skal se det an. Jeg har ikke mikrobølgeovn hjemme, så jeg får ikke teste det ut. Har du noen andre sikre tips til hva jeg kan varme opp av middagsmat? Anonymkode: 1dcd6...0da
Fredsmegleren Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Det fungerer fint dersom du trenger det til gryteretter eller som taco"kjøtt" osv, men dersom du vil ha crispy søtpotet er nok ovnen det beste alternativet
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Det fungerer fint dersom du trenger det til gryteretter eller som taco"kjøtt" osv, men dersom du vil ha crispy søtpotet er nok ovnen det beste alternativet Jeg tenker på mer myke enn crispy. Tror du det fungerer fint? De er allerede ovnsbakt, så det blir bare oppvarming. Anonymkode: 1dcd6...0da
Fredsmegleren Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på mer myke enn crispy. Tror du det fungerer fint? De er allerede ovnsbakt, så det blir bare oppvarming. Anonymkode: 1dcd6...0da Fungerer hvis de allerede er "ferdige" etter å ha blitt bakt i ovnen
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, Fredsmegleren skrev: Fungerer hvis de allerede er "ferdige" etter å ha blitt bakt i ovnen Greit, da prøver jeg meg på det. Tusen takk for svar! Anonymkode: 1dcd6...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå