Gå til innhold

hudormer - et stort problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig mye hudormer i hele ansiktet og de klemmer jeg ut. dvs at jeg begynner å få mye arr :( men hva kan jeg gjøre? lar jeg de være blir det til slutt små klumper som synes igjennom sminken og store svarte prikker :cry: jeg renser huden min hver dag og bruker peeling og masker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk slike plaster som fjerner hudormene, veldig effektivt.

Skrevet
Bruk slike plaster som fjerner hudormene' date= veldig effektivt.

Men de kommer jo tilbake. De blir ikke borte for godt.

Skrevet

Jeg syns heller ikke disse stripsene hjelper noe særlig.

Skulle ønske det fantes noe mer permanent jeg :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Produkter med glykolsyre hjelper, for eksempel MD Formulations, men slik behandling er ikke uten risiko, så man bør ikke sette i gang med egeneksperimentering.

Skrevet

Hvor får man kjøpt stripsene? har en kjæreste med hudormer.

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å prøve slike strips, har endel sånne "svartinger" på nesen. Hva heter de og hvor får man kjøpt de?

Skrevet

Det finnes forskjellige sorter, f.eks. Nivea og Bioré. Du får dem på f.eks. Vita, H&M, Cubus o.l.

Skrevet

Finn en MaryKay konsulent i nærheten hvor du bor. Jeg bruker bare MK sine produkter, og har gjort det i noen år nå. ALt som heter sorte prikker og andre problemer er borte.

Skrevet

Er marykay produkta laga spesielt for svarte prikk-problem? Og virka det virkelig? Kva kostar det for ein ansiktsvask i dette merket?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.

Skrevet

Sånne strips funker ikke for meg, hudormene sitter der etter at jeg har dratt av stripsene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå på apoteket og be om en ormekur. Da blir du kvitt ormene på null komma niks :wink:

Gjest gjest i dag
Skrevet

Ormekur :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Gjest Lilleulv
Skrevet
Gå på apoteket og be om en ormekur. Da blir du kvitt ormene på null komma niks  :wink:

YAOZAA!!!!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...