Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan du forklare forskjellen mellom bi-sexuell og bi-fil?

Mange setter likhetspunkt mellom disse to begrepa, men de som skiller mellom dem mener som regel følgende.

En biseksuell person kan ha /liker å ha sex med personer av begge kjønn.

En bifil person forelsker seg i og kan leve i kjærlighetsforhold med personer av begge kjønn.

Jeg antar at de fleste som skiller mellom disse to befinner seg i den første gruppa, altså de biseksuelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Jeg har en meget pen og kjekk elsker (vi er begge single og har vært elskere i flere år). Han har en meget pen og kjekk kompis som jeg tenner på og som tenner på meg. Disse gutta er veldig klare for en trekant med meg. Og så synes jeg tanken er ganske pirrende' date=' samtidig som jeg ikke våger å tenke på det en gang... Er det noen med litt erfaring som kan fortelle litt om det å ha trekant?[/quote']

Jeg synes du skal prøve, - om du har lyst. Det skal være på dine premisser, ellers kan det fort føles som om du skal tilfredsstille to menn og litt glemme å nyte det selv.

Har selv prøvet trekant med to menn, aldri trekant med to kvinner. Selv synes jeg mest om firkant :sjarmor:

Vi har kontakt med et annet par på vår alder, det fungerer fint.

Et råd er å ikke planlegge formye i forkant, men heller la tingene komme naturlig av seg selv. Det jeg mener er at det er lettere å ikke planlegge hvem som skal gjøre hva, hvordan. Samtidig er det greit å snakke om forventninger, - klarlegge hva man liker og hvordan man liker det :sjarmor: (I allefall om det gjelder par/par)

Lykke til, da :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Trådstarter:

Do it!

Husk at det er mye verre å angre på noe man ikke gjorde enn å angre på noe man gjorde. Og det vet jeg. Jeg og min eks hadde sjanse for partnerbytte og gruppesex med et par vi traff i syden, men feiget ut. Har angret siden.

Kos dere!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange setter likhetspunkt mellom disse to begrepa, men de som skiller mellom dem mener som regel følgende.

En biseksuell person kan ha /liker å ha sex med personer av begge kjønn.

En bifil person forelsker seg i og kan leve i kjærlighetsforhold med personer av begge kjønn.

Jeg antar at de fleste som skiller mellom disse to befinner seg i den første gruppa, altså de biseksuelle.

Kan det hende at dette er et bevisst eller ubevisst valgt skille? Altså at man på et eller annet psykologisk plan velger å ikke forelske seg / fortrenger den type følelser fordi man ikke ønsker et forhold til en av samme kjønn?

Jeg er bifil, men ønsker ikke forhold til en kvinne (tror jeg), og vil dele livet med en mann.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan det hende at dette er et bevisst eller ubevisst valgt skille? Altså at man på et eller annet psykologisk plan velger å ikke forelske seg / fortrenger den type følelser fordi man ikke ønsker et forhold til en av samme kjønn?

Ja, det tror jeg så absolutt det kan være, men det må vel ikke være sånn i alle tilfeller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det tror jeg så absolutt det kan være, men det må vel ikke være sånn i alle tilfeller?

Nei, hvis du sier det kanskje ikke er sånn i alle tilfeller så adlyder jeg, jeg.

:ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

En gang hadde jeg trekant med 2 jenter fra kg.... det morsomme her var ingen av de to visste at hun andre også var fra kg....

Waco

Var det DEG, Waco?

Og jeg som syntes du var "kjekk, intelligent og velutstyrt"...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...