Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Gjest uinlogget i dag...
Skrevet

Hei. Jeg har en meget pen og kjekk elsker (vi er begge single og har vært elskere i flere år). Han har en meget pen og kjekk kompis som jeg tenner på og som tenner på meg. Disse gutta er veldig klare for en trekant med meg. Og så synes jeg tanken er ganske pirrende, samtidig som jeg ikke våger å tenke på det en gang... Er det noen med litt erfaring som kan fortelle litt om det å ha trekant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trekant6
Skrevet

Jeg treffer jevnlig et samboerpar for trekantsex, og vi har det i allefall storartet sammen! Nå bør jeg kanskje tilføye at vi alle tre er bisexuelle og ganske vidsynte.

Hun tenner voldsomt på å se meg og kjæresten ha guttesex (Munnsex da). Ellers kan hun og jeg elske heftig mens han kosesnakker og tungekysser med kjæresten sin. Det er spennende!

Ellers vil hun gjerne at en av oss tar henne bakfra mens hun har den andre i munnen.

Selv tenner jeg veldig på å elske med henne etter at kjæresten har kommet i henne. Vi kjenner hverandre godt og har droppet kondomene, som var bare i veien.

Jeg tror ikke du vil angre i hvertfall!

Gjest dame 34
Skrevet

Jeg har hatt trekant 1 gang, og det ga mersmak :)

Jeg hadde en elsker, som plutselig en kveld før han skulle stikke innom ringte meg og lurte på om han kunne ta med bestekompisen sin.... Tenkte meg om i 5 sec., og sa ja hvorfor ikke! hehe :)

Det var deilig å være midtpunktt for 2 menns interesse :P

Go for it!

Skrevet

Jeg har hatt noen trekanter med noen kompiser... og kan kun anbefale dette :sjarmor:

Du spør om hva dette innebærer... mener du da hva man gjør? I så fall varierer jo dette. Jeg har aldri opplevd at guttene har "hatt seg". De har kost med meg, jeg har sugd en mens den andre tar meg.. etc. Min favoritt er om jeg får dem begge på slutten... !

Have fun!!

Skrevet
Jeg har hatt noen trekanter med noen kompiser... og kan kun anbefale dette :sjarmor:

Du spør om hva dette innebærer... mener du da hva man gjør? I så fall varierer jo dette. Jeg har aldri opplevd at guttene har "hatt seg". De har kost med meg, jeg har sugd en mens den andre tar meg.. etc. Min favoritt er om jeg får dem begge på slutten... !

Have fun!!

En gang hadde jeg trekant med 2 jenter fra kg.... det morsomme her var ingen av de to visste at hun andre også var fra kg....

Waco

mest sannsynlig hadde det aldri blitt noe av om de hadde visst om det, derfor lønner det seg av og til å holde litt kjeft...

Gjest Trekant6
Skrevet

Må bare fortelle at vi hadde 4-kantsex i går! De overrasket meg med en gutt til! Han var både sympatisk , flink og velutstyrt.

Vårt kvinnelige midtpunkt koste seg med oss tre gutta, og vi koste oss også med hverandre. 2 timer med gøy og kos! -Er kåt ennå jeg! :)

Skrevet

Yepp...så var det å skille mellom fantasi of virkelighet igjen da....

Gjest Anonymous
Skrevet

Fabler ofte om sex med to-tre menn, men siden det ikke blir mye fabelaktig om jeg ser for meg samboern med to-tre damer får det bli med fablingen...

:veldigsur:

Skrevet
Fabler ofte om sex med to-tre menn, men siden det ikke blir mye fabelaktig om jeg ser for meg samboern med to-tre damer får det bli med fablingen...

Hi hi. Kan underskrive på denne...

Gjest YouMakeMyDay
Skrevet

Det er jo ikke sikkert han har den sjalusien du har? Det bør jo ikke være slik at han krever at han skal ha trekant med to damer, fordi om du får oppfylt din drøm?

Gjest Anonymous
Skrevet

En gjest skrev:

Ikke vær så sikker på at han fantaserer om flere damer samtidig.

Jeg gjør ikke det - men fantaserer mye om flere menn og en dame. For en kvinne som vil ha flere menn er mange menns drøm: overkåt, ursexy, umettelig.

Skrevet
Dette er litt pinlig å innrømme innlogget men vi ser etter en tredje person. Dame da, siden jeg ikke føler for gangbanging :P

Nå har jo han oppfylt alle mine fantasier og da vil jeg gjøre det igjen, og det virker ikke helt borti natta heller :oops:

Hæhæ også har han bedt meg velge dame

noe så pinlig, lurer på om det vil skje noen gang...

komme bort i måra jeg :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Yepp...så var det å skille mellom fantasi of virkelighet igjen da....

"Han var sympatisk, flink og velutstyrt"

sitat Cupido?

Gjest betraktning
Skrevet

Nå har jo han oppfylt alle mine fantasier og da vil jeg gjøre det igjen

En bekreftelse på at sex dreier seg om en evighet av ytelser og gjenytelser. Som kjøp og salg.

Skrevet

En bekreftelse på at sex dreier seg om en evighet av ytelser og gjenytelser. Som kjøp og salg.

Gjør ikke meg noe. Bedre enn at det består av egoisme og å bare få og få.

Gjest Trekant6
Skrevet

"Han var sympatisk, flink og velutstyrt"

sitat Cupido?

Eh... Hva er problemet? Jeg har stort sett fått oppfylt mine fantasier jeg (untatt meg + to jenter da...). Det er en av fordelene med å være bi-sexuell*. Ting kommer litt letttere rekende på ei fjøl da.

*Bi-sexuell er ikke det samme som bi-fil, hvis noen tror det...

Forøvrig, vi var tre menn + ei jente. Alle bi-sexuelle. Det er faktisk ikke så vannvittig fantasifullt for oss bier!

Reality sucks! (c o c k ...) :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du forklare forskjellen mellom bi-sexuell og bi-fil?

Jeg tror nok mange setter likhetstegn mellom dem, så litt begrepsoppklaring hadde nok vært på plass.

Skrevet

Har hatt trekant to ganger. Er en stund siden nå, og det var med en elsker av meg og kompisen hans. Var utrolig opphissende og flott første gangen, men ting ble veldig rart andre gangen siden det da ikke lenger var spontant.. Men særiøst, go for it! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...