AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Har noen Euro-sedler her. Kan man bruke dette i Sverige? Om ikke, kan må gå i bank her hjemme og veksle dem inn til norske eller svenske penger....? Anonymkode: 4409a...b8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Aksepterer butikken € så kan du betale med € i norge om du vil. Eller gå til Fonex bank og veksle inn. Vanlige, Norske banker er kontantfrie. Om det er mulig å gjøre innskudd via bankenes kontantinnskuddsmaskiner med annen valutta enn Nkr vet jeg ikke. Anonymkode: d9ef6...83f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Mener du kan veksle i postkontor. Eller på flyplasser, hvis du skal reise snart. Anonymkode: 43b83...d95
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du kan veksle i postkontor. Eller på flyplasser, hvis du skal reise snart. Anonymkode: 43b83...d95 Til en fryktelig dårlig kurs. Flyplasser kan man ta ut utenlandsk valuta. Anonymkode: d9ef6...83f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Hvorfor skal du veksle dem inn ? Euro er gyldige i mange år, så vidt jeg har lest meg til, går de faktisk ikke ut på dato før de eldste utgavene rett og slett er brukt opp. De kan du bruke i store deler av EU, om ikke i Sverige. Å veksle inn er det samme som tapte penger. Anonymkode: 100dc...ab1
ToveM Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Så lenge du ikke vet helt sikkert at du aldri mer reiser til et EU land. Hadde jeg gjemt pengene til senere bruk. 1
C-girl Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Du kan betale med euro på Biltema. De tar valuta fra alle land de har butikker i. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå