Gå til innhold

Norgespakken...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp klarer ikke å brette den dere jævla norgespakken...vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med de dere flappene på siden 

Anonymkode: c918f...cd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn bruksanvisningen på innsiden av esken, det pleier å hjelpe. Sånne kartonger er noe herk! 

Anonymkode: db300...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Flappene på sidene skal inn i boksen

Anonymkode: 503b6...f59

Skrevet

Brett inn sideflappene, brett inn den ene store flappen (uten logo?), brett inn den siste og sikre med den lille flappen midt på. Sikre med tape etter eget ønske... ferdig. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Agathe skrev:

Brett inn sideflappene, brett inn den ene store flappen (uten logo?), brett inn den siste og sikre med den lille flappen midt på. Sikre med tape etter eget ønske... ferdig. 

Det er nettopp det med den lille flappen jeg ikke klarer...

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det med den lille flappen jeg ikke klarer...

Den lille flappe skal inn i den som dekker undersiden og stikker bare litt inn i esken, den siste flappen som skal inn.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lille flappe skal inn i den som dekker undersiden og stikker bare litt inn i esken, den siste flappen som skal inn.

Hvordan da? Må jeg brette den lille flappen slik at dwn kommer inn i den andre?

Skrevet

Ha, klarer ikke å se det for meg og forklare ordentlig, men du lukker jo alle flappene sånn at du kun har den lille igjen. Den skal inn i en liten åpning midt, det er et spor der du bare stikker den inn. 

Skrevet

stock-photo-close-up-lock-cardboard-box-

Det er den du plages med sant?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Agathe skrev:

stock-photo-close-up-lock-cardboard-box-

Det er den du plages med sant?

Ja....

Skrevet

Men hvis du knekker den løs på de sidene der det går, tror du må bende den ut for å få lukket de andre flappene - så kommer denne lille til sist og skal inn i sprekken  :P

Skrevet

Eller om du ikke klarer den flappen, hent en brunteip og teip igjen :)  Eller...Spør på posten om de kan hjelpe deg.
Mine dager i post i butikk, var det ufattelig mange som kom for hjelp med akkurat det der ^^

(og helt ærlig så hadde jeg selv problemer med det første gang....Når jeg fikk til *Mind blown!* )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...