Gothminister Skrevet 16. august 2016 #21 Skrevet 16. august 2016 19 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Liker verken Tusvik eller Tønne, mindre morsomme damer , som liksom skal være komikere, tviler jeg på finnes. Jeg sier bare fysj til begge to. Man hørte jo hva denne Tusvik klarte å gulpe opp i forhold til flyktningene som strømmet til landet. Det sier oss at denne damen har svær lite og komme med og er på ingen måte et forbilde til unge jenter. Det hun står for vil på sikt ødelegge unge jenter her i landet. 1
Basilen Skrevet 16. august 2016 #22 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Gothminister skrev: Jeg sier bare fysj til begge to. Man hørte jo hva denne Tusvik klarte å gulpe opp i forhold til flyktningene som strømmet til landet. Det sier oss at denne damen har svær lite og komme med og er på ingen måte et forbilde til unge jenter. Det hun står for vil på sikt ødelegge unge jenter her i landet. Du mener hun har lite å komme med fordi hun mener vi må ta imot flyktninger og hjelpe de med integrering? Eg beklage å måtte seie det, men det er du som har særdeles lite å komme med. 27
Gothminister Skrevet 16. august 2016 #23 Skrevet 16. august 2016 10 minutter siden, Basilen skrev: Du mener hun har lite å komme med fordi hun mener vi må ta imot flyktninger og hjelpe de med integrering? Eg beklage å måtte seie det, men det er du som har særdeles lite å komme med. Det var nok kun en av mange ting dama har sagt og gjort. Men i denne saken viser hun så lite reflekterte evner, at det var flaut å høre. Men for all del, lik henne så mye du vil du.
Prorsum Skrevet 16. august 2016 #24 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Gothminister skrev: Jeg sier bare fysj til begge to. Man hørte jo hva denne Tusvik klarte å gulpe opp i forhold til flyktningene som strømmet til landet. Det sier oss at denne damen har svær lite og komme med og er på ingen måte et forbilde til unge jenter. Det hun står for vil på sikt ødelegge unge jenter her i landet. Kan du vise til hva dumme ting hun har sagt? 1
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 16. august 2016 #25 Skrevet 16. august 2016 Jeg liker godt spalten Tusvik har/hadde i Stella (må innrømme at jeg ikke har lest det på en stund), selv om jeg ikke var enig i alt hun skrev. Ikke alt av humoren hennes jeg liker heller, men når hun først treffer, så er hun både morsom og setter fingeren på ting som gjerne andre komikere ikke tør å ta i engang, f.eks voldtekt. Liker også stilen hennes, -hun er pen, men virker lite opptatt av at hun er det selv, -veldig uanstrengt.
Puny Skrevet 16. august 2016 #26 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Basilen skrev: Du mener hun har lite å komme med fordi hun mener vi må ta imot flyktninger og hjelpe de med integrering? Eg beklage å måtte seie det, men det er du som har særdeles lite å komme med. Dette 1000 ganger! 9
Anonym90059005 Skrevet 16. august 2016 #27 Skrevet 16. august 2016 Tja, hun gikk vel rimelig høyt og naivt ut, som så mange andre, og ropte at vi måtte åpne slusene og ta i mot alt av flyktninger. Kalte en politisjef i nord-norge for møkkamann osv. Fint gjort mot noen som sto midt oppi en ekstremt krevende situasjon med det som skjedde rundt Storskog. Hvor mye har frøken Tusvik selv gjort for flyktningene? 4
miaw Skrevet 17. august 2016 #28 Skrevet 17. august 2016 Aldri likt podcasten til henne og Lisa (selv om jeg har hørt en del på den sammen med venner som elsker den) Synes det er lite fornuftig, sjeldent morsomt og det meste av praten er piss som går på bekostning av andre. Vulgært og av og til direkte usmakelig. Som da hun kom med en eller annen kommentarer om søsteren til Stoltenberg som var narkoman. "Hallooween kom tidlig i år" og refererte til utseendet. Har hørt flere lignende kommentarer fra ho og. Liker henne bedre når hun er nedtonet. Syntes ho var veldig kul i "Sigrid blir mamma". 5
Gjest Sobril Skrevet 19. august 2016 #29 Skrevet 19. august 2016 Synes denne var frisk ☺ http://www.kk.no/livet/sigrid-bonde-tusvik-etter-f%C3%B8dselen-jeg-m%C3%A5tte-rett-og-slett-f%C3%A5-laget-et-helt-nytt-rumpehull-40033
Viking-girl Skrevet 20. august 2016 #30 Skrevet 20. august 2016 Den 19. august 2016 at 11.01, Sobril skrev: Synes denne var frisk ☺ http://www.kk.no/livet/sigrid-bonde-tusvik-etter-f%C3%B8dselen-jeg-m%C3%A5tte-rett-og-slett-f%C3%A5-laget-et-helt-nytt-rumpehull-40033 Jeg hyller henne!!! Hun er nydelig, smart og morsom. 😍👍🏼👍🏼 #phung! ❤️ 3
sukkerspinnn Skrevet 20. august 2016 #31 Skrevet 20. august 2016 Hun er ikke favoritter min blant komikere, men synes hun hadde mye lurt å si da hun var med i ytringsfrihet-episoden til Trygdekontoret. 1
Aamu Skrevet 20. august 2016 #32 Skrevet 20. august 2016 Noen må jo bare snakke om rumpehullet sitt. Litt trist når det er det mest spennende ved deg, liksom. 1
Gjest Sobril Skrevet 20. august 2016 #33 Skrevet 20. august 2016 7 minutter siden, Aamu skrev: Noen må jo bare snakke om rumpehullet sitt. Litt trist når det er det mest spennende ved deg, liksom. Synes det er fint at hun kan ta opp noe som er tabu på en såpass lettbeint måte.
Anbefalte innlegg