Gå til innhold

Sigrid Bonde Tusvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan si mye om Sigrid. Selv har jeg et litt delt syn på hun. Har fulgt podcasten til Tusvik og Tønne siden starten og synes dn tidvis er underholdende og tidvis er de to veldig irriterende, altfor påståelige og med en dose dobbeltmoral i mitt syn. Anyways, hørte på siste pod der Sigrid snakket om fødselen sin, som virkelig var en marerittsfødsel, der rumpehullet revnet i to. Må si at jeg synes det er veldig tøft av henne å være så åpen. Skader i underlivet etter fødsel er noe jeg opplever blir veldig lite snakket om. Fødte selv for noen få mnd siden og fikk kun noen småskrammer, men følte meg likevel så alene og ensom om det, for det prates jo aldri om. Så ser for meg at de som virkelig får skader med kjipe plager, sliter med også følelser rundt dette. Da er det kjempebra at en så sukksessrik og kul dame som Sigrid snakker om det. Kudos til henne! :)

• Liker 32
Skrevet

Jeg liker henne veldig godt, syntes hun sier veldig mye riktig i mange debatter, har sterke gode meninger og ikke minst veldig morsom. 

• Liker 10
Skrevet

Storfan av SBT og podcasten. Selvfølgelig er jeg heller ikke enig i alt, men det spiller liksom ingen rolle. (Er forresten ikke enig med mannen min i alt heller, og han elsker jeg!)

Det viktigste disse jentene viser, er hvor idiotisk det er å være skamfull for alt mulig - selv om man ofte blir det. Det er ingenting å skamme seg for, liksom.

Liker også SBT sin side der hun er frisk i debatter og ikke redd for å si ting som andre ikke tør.

Stor fan!

• Liker 17
Skrevet

Jeg har egentlig aldri likt henne, har syntes hun rett og slett har vært for mye, men har fått et mye bedre inntrykk av henne etter å ha sett henne i 4 stjerners middag denne uken. Har ledd høyt av mye av det hun har sagt. Morsom dame selv om sketsjene hennes blir litt krampaktige.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg elsker Sigrid og Lisa :)

Phungfolk for alltid! :hjerte:

Endret av Plexus
  • Liker 8
Skrevet

Phung ❤️

• Liker 5
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Liker henne veldig godt!

• Liker 2
Skrevet

Fysj for ei dame. Enkel og svært lite reflektert.

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet

Phungavhengig!!! ❤️👍🏼 DIGGER DEM!! 🙌🏼

• Liker 5
Skrevet
Den 31. juli 2016 at 1.18, Gothminister skrev:

Fysj for ei dame. Enkel og svært lite reflektert.

For en utrolig lite reflektert kommentar vil vel heller jeg si. Hun er en beinhard kvinne med utrolig mye fornuftig å si, og hun er utrolig viktig for unge jenter i dag. Podkasten med Lisa har gjort at ufatterlig mange titusner av unge kvinner har blitt feminister, opptatt av politikk etc. 

Hva er det du vet om henne som får deg til å skrive en slik kommentar?

• Liker 19
Skrevet
3 timer siden, Angstkvinnen skrev:

For en utrolig lite reflektert kommentar vil vel heller jeg si. Hun er en beinhard kvinne med utrolig mye fornuftig å si, og hun er utrolig viktig for unge jenter i dag. Podkasten med Lisa har gjort at ufatterlig mange titusner av unge kvinner har blitt feminister, opptatt av politikk etc. 

Hva er det du vet om henne som får deg til å skrive en slik kommentar?

For et lite reflektert innlegg. Du kan jo forsøke å nevne en eller to ting dama sier som er så smart. Og nei, som far til 3 jenter, har denne damen 0 og bidra med.

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Liker verken Tusvik eller Tønne, mindre morsomme damer , som liksom skal være komikere, tviler jeg på finnes.

Skrevet
17 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Liker verken Tusvik eller Tønne, mindre morsomme damer , som liksom skal være komikere, tviler jeg på finnes.

Veldig enig 👍 

• Opprett ny...