AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg er i et forhold hvor jeg føler meg litt lite verdsatt. Vi fungerer bra sammen på det meste bortsett fra seksuelt. Han tror han er veldig erfaren og flink i det han gjør,men jeg føler det motsatte. Feks. Han kysser lite,jeg elsker tungekyss og kan ikke huske når vi gjorde dette sammen sist. Forspill tror han teller som massasje og da knar han seg nedover ryggen og litt på rumpen så tror han at det bare er å stikke fingrene inn og kjøre den inn. Jeg har bedt han om å ta seg bedre tid for jeg føler at alt går for fort. Han lar meg heller ikke stimulere meg selv under akten og holder hendene mine fast. Han forventer at jeg skal utføre oralt på han og når jeg håper å få det tilbake så får jeg det ikke,får bare "haha,en annen gang". Jeg har normal hygiene og føler at dette går litt langt,spesielt når han forteller at han har utført oralt på andre damer men ikke på meg.Er det smålig av meg å bryte dette "bare" pga intimiteten? Jeg føler meg lite verdsatt og føler at han bare utnytter meg for å få sex selv om jeg forteller han hvordan jeg vil ha det.Vi fungerer ellers bra men ikke på dette planet og det er spesielt vondt når jeg er forelsket. Anonymkode: e84c0...715
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Hodeløs tulling. Han virker veldig egoistisk. Han tåler ikke en gang at du order deg selv når han ikke klarer.. Tror en alvorsprat der du forteller grundig og konkret hva dette gjør med deg og fører til er nødvendig. Det kan godt hende at han hører og tror han skjønner inni hodet sitt,men det er tydelig at han ikke gjør det likevel. Nevn konkrete ord som brudd, at du kommer til å få aversjon mot sex, og kanskje hele ham etter hvert hvis det fortsetter. Det er faktisk et slags skjult overgrep. Du blir og lar deg bli forgrepet på både fysisk og psykisk uten at han nødvendigvis er en overgriper. Han lever mest sannsynlig uvitende i sin manneillusjonsverden og trenger å lande i den virkelige verden dersom han ønsker å fortsatt være sammen med deg. Men det er du som må ta ansvar for deg selv og ikke la ham gjøre dette med deg. Du har ikke godt av det i det lange løp. Jeg mener det. Du kommer til å få store problemer med din egen seksualitet om du lar ham holde på slik. Det er enkelt og greit sexnekt frem til han møter deg midtveis. Det skal være godt for begge. Anonymkode: 1df09...61c 2
avida30 Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Stopp han å si han må ta seg bedre tid når han går for fort frem og prøver å stikke fingrene inn. Fortell han at å bli slikket gjør deg mere kåt og klar og at det øker sjansen for din nytelse, at du også trenger å få noe mer ut av samleiet. Også slutter du å suge han til han begynner å slikke deg jevnlig frivillig. 1
Ardenus Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Høres veldig ego ut og lite opplyst når det gjelder sex, hans selvtillit er ihvertfall i orden. :/ Ta styringa, kyss,klin,tungekyss osv som du vil, når han prøver å fingre deg uten at du er våt, stopp hånda hans og si, HAHAHA, ikke enda. Du suger ikke han, før han slikker deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå