AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har hatt brunt utflod siden mandag, men altfor lite til at det kan kalles mensen. Det var kun blod på papiret når jeg tørket meg. Kvalmen er borte, men hodepinen, trøttheten og ømme pupper har jeg fortsatt. Testet CB digital lørdag 2.april som viste gravid 1-2 idag testet jeg på ny med CB og en billigtest som viste 2-3 og kraftig rosa strek. Legen sa at jeg har abortert uten å ha undersøkt meg, men kun tatt blodprøve som jeg får svar på mandag. Han sa at jeg må forberede meg på ny runde med ivf siden vi har større sjanse til å bli foreldre nå som jeg endelig har blitt gravid etter å ha vært prøvere i 11år. Vi tenkte å gå til privat TUL, men han mente at det er for tidlig å se noe, hvis det er noe der. Hva mener dere? Jeg er 4+6 på vei. Anonymkode: 9abd3...ea5
Metzili Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Jeg hadde brunlig utflod i uke 5 og 6, er fortsatt gravid
Gjest Sisti Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Det er for tidlig å se noe på UL ja. Men det er jo teit av legen å fastslå at du har abortert også, så lenge du ikke har fått mensen er håpet overhodet ikke ute. Graviditetstesten viser jo også masse håp. Hvis det er stigning i hcg dere skal måle (altså to blodprøver) vil jo det gi et greit svar frem til UL er mulig i uke 6-7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå