AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Ble litt inspirert av folkeskikk på toget-tråden I år begynte jeg å ta buss frem og tilbake til skolen med skifte i sentrum (ingen direkte busser som går). Er veldig påpasselig med å bestandig sette sekk/vekse/bag foran meg og ikke på setet ved siden av. Passer også på å sette meg innerst. Er det noe mer som er vesentlig og hødelig å gjære når man reiser med kollektivtransport? Noen som har noen fine, eller ikke fullt så fine, busshistorier? Anonymkode: 72ee2...8d2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 I Trondheim er det veldig mange som er så opptatt med å komme seg på bussen at det blir ganske umulig for oss som skal av å komme oss ut av bussen. Vent til folk har gått av og så går du på! Anonymkode: aeba3...ffe
GammelKaktus Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Trondheim er det veldig mange som er så opptatt med å komme seg på bussen at det blir ganske umulig for oss som skal av å komme oss ut av bussen. Vent til folk har gått av og så går du på! Anonymkode: aeba3...ffe Sånn er det her på Vestlandet og, virker ikke som om folk forstår at de må vente til folk har gått av før de kan gå på. I rushtiden så er det jo mange som skal av som blir med et par stopp fordi de rett og slett ikke klarer å trenge seg forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå