Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

link. pls.

Anonymkode: a3c5b...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Hva i alle dager har noe Panamagreier å si for meg som bankkunde?

Anonymkode: 3868e...b9d

• Liker 13
Gjest Elnah
Skrevet

Det vurderte jeg lenge før PP, og kommer sikkert til å vurdere det i 50 år til uten å få gjort det.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ixnay skrev:

Bare lurer, dere som er DNB kunder, bytter dere bank i kjølevannet av det som har kommet frem om Panama papers?

http://www.nrk.no/nyheter/panama-avsloringene-1.12882978

Hvis jeg hadde lån eller gjeld hos dem, så kanskje jeg hadde byttet bank - slik at de i alle fall ikke ville ha tjent noen penger på meg.  

Anonymkode: 42da2...f10

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Er superfornøyd med DNB

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Honey Dew skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Er superfornøyd med DNB

Men det er jo noen som jobber for DNB i Luxembourg som har tilrettelagt for at noen kunder kanskje har skjult penger i Panama eller noe sånt. Burde ikke du som bankkunde da bytte bank?:klo: (Er visst det som er logikken til noen her.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bytte bank, men det hadde jeg bestemt meg for lenge før dette.

Kombinasjon av uprofesjonelle kundebehandlere, stadig problemer med nettbank og annet tull. 

Anonymkode: 3687a...419

Skrevet

Nei, er veldig fornøyd med DnB. De har veldig gunstig kort for studenter blant annet. Aldri hatt trøbbel med dem heller, og liker min faste kontaktperson veldig godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har delvis byttet bank allerede, men er ikke superfornøyd med nettbanksystemet til den nye banken så er litt usikker. Er egentlig fornøyd med DnB, sånn rent personlig.

Anonymkode: 0f7d2...54c

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal bytte bank, men det hadde jeg bestemt meg for lenge før dette.

Kombinasjon av uprofesjonelle kundebehandlere, stadig problemer med nettbank og annet tull. 

Anonymkode: 3687a...419

Lykke til på den andre siden av gjerdet. Nettbankproblemer er sikkert forbeholdt DNB.

Anonymkode: cddd3...640

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Ixnay skrev:

Bare lurer, dere som er DNB kunder, bytter dere bank i kjølevannet av det som har kommet frem om Panama papers?

Hvordan påvirker dette meg som kunde? At noen i DNB i Luxembourg har hjulpet noen med å muligens gjemme unna penger (som forøvrig er "vanlig" for rike mennesker)? Ja huff, bytter til Nordea nå. Helt til jeg finner ut at de i 1999 skjulte et dokument som gjorde at et par kunder på Gran Canaria ikke fikk tilbake de 50 kronene de hadde betalt inn for mye, da må jeg selvsagt bytte igjen. 

Anonymkode: cddd3...640

• Liker 2
Skrevet

Ja, vi har tenkt til å bytte. Uakseptabel oppførsel av DNB. Lurer bare på hvor vi skal flytte til...

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Ixnay skrev:

Ja, nå må jeg jo finne en annen bank til stråselskapet som holder alle pensjonspengene mine. Har du noen anbefaling? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skal bytte- de er KORRUPTE. 

Hjelpe rike som har nok penger fra før til mer rikdom, hva med de som har lite?

NULL RESPEKT

Anonymkode: b400e...0a2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo noen som jobber for DNB i Luxembourg som har tilrettelagt for at noen kunder kanskje har skjult penger i Panama eller noe sånt. Burde ikke du som bankkunde da bytte bank?:klo: (Er visst det som er logikken til noen her.)

Nei, ser ingen grunn til å gjøre det

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med DNB. Kunne aldri falle meg inn å bytte bank bare pga de Panama-greiene.... er totalt uinteressant for meg i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, nå må jeg jo finne en annen bank til stråselskapet som holder alle pensjonspengene mine. Har du noen anbefaling? 

Nei har ikke det.

Har Sparebank1 og er ikke fornøyd, så jeg vurderer ny bank selv, ikke DNB da. Blir sannsynligvis Skandiabanken på oss..

Ser det har blitt opprettet en tråd om bankbytte også:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...