AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Hei hei! Jeg har et lite spørsmål. Er det noen med astma som kan forklare de første symptomene som kom? Jeg har atopisk eksem og har dermed større sjanse for å ha/få astma, tydeligvis. Jeg har nå i flere måneder "slitt" med tung pust som kommer og går av og til. Det kan komme mens jeg står i ro, eller hvis jeg bare går over rommet. Har begynt å lure på om det er det jeg har siden astma har med pusten å gjøre. Skal til legen neste måned, og dermed klarte jeg ikke holde meg unna kg... Det er ikke så ille altså. Klarer å puste helt fint; det bare kjennes ut som jeg har løpt eller gjort noe aktivt uten å faktisk ha gjort det. Kvinne, 20. Anonymkode: 32baf...edd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Hadde smerter i lungene ved løping og pipelyd. Nå har jeg smerter i lungene hele tiden og har nylig begynt på både kortisonspray og en sånn annen innhalator fordi jeg har anfall flere ganger om dagen. I tillegg tar jeg bricanyl ved behov. Min astma er dog en litt mer alvorlig type astma. De fleste med astma trenger ikke ta så mye forebyggende. Anonymkode: ec323...a80
lovedrug Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Mye slim på lungene ,og pipelyder . Så høye pipelyder at min kjære blir nervøs noen ganger når jeg sover. Har ikke problemer hele tiden da heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Første symptomer var hosting når jeg løp i kaldt vær og hard hosting om natten. Anonymkode: 81f15...d48
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 Lå våken hver natt i nesten 2 uker fordi jeg ikke fikk puste (var i utlandet) . Helt jævlig, tung pust, trodde vel omtrent at jeg skulle dø... kom meg til lege og lå laaaaaangt under det som var "normal pust" på et diagram. Hvis du har mistenker, så dra til legen. Kan fort bli verre (gjorde hvertfall det for meg). Anonymkode: 272cb...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå