Gå til innhold

Lave mennesker på nattklubb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på nattklubb imorgen, og jeg kjenner at jeg gruer meg. :rodme:

Jeg er lav, og jeg er redd for å få stygge blikk, at noen skal mistenke meg for å være mindreårig osv.

Hva tenker dere, når dere ser lave mennesker på nattklubb? Blir dere flau?

Anonymkode: 0d21a...021

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er 154, men aldri tenkt på dette en gang.

Anonymkode: 19a40...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Om du er en mann, ja.

Anonymkode: d16a8...e55

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er en mann, ja.

Anonymkode: d16a8...e55

TS

Jeg er ikke mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt på det.

Anonymkode: 1d8a9...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor jeg bruker 15cm heler på byen. :nigo:

Anonymkode: 52da3...677

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere, når dere ser lave mennesker på nattklubb? Blir dere flau?

Hæ? Hvorfor i alle dager skulle jeg bli flau over at et lavt menneske er på byen? Og mindreårig? Det er jo ikke slik at de fleste blir så veldig mye høyere etter de har fylt 18 heller, det er ikke høyden man vurderer om noen er 17 eller 22 på. Mulig jeg bare ikke skjønner spørsmålet.

Jeg er mann og 1.80, så jeg skiller meg ikke ut i noen retning og har vel ikke tenkt på dette. Men eksen min var 1.54, og det falt meg aldri inn at det her kunne være en problemstilling i det hele tatt. Ikke henne heller, forsåvidt.

Så nei. Jeg blir ikke flau. Jeg har aldri hørt om at noen ser stygt på eller blir flau over at et menneske er lavt og likevel er så frekt at det er på et utested sammen med oss andre en lørdagskveld. Det er mulig det er noe enkelte lave folk tenker over selv, men jeg føler meg rimelig sikker i min sak når jeg hevder at absolutt ingen andre enn du selv vil bry seg om at du er lav. Du er en dame. På byen. På en lørdag. Bare å slappe av :)

Anonymkode: 71eec...572

• Liker 3
Skrevet

Er selv lita og nett, ts og har aldri opplevd noe negativt ute på byen fordi jeg er lav. Har heller fått mye oppmerksomhet og ikke av den negative typen.  Så slapp av, du er sikkert fin og det er heller i ditt hode problemet sitter. Kos deg masse ute på byen, kanskje du får en positiv erfaring ;) 

Skrevet

Når jeg er på nattklubb så er jeg for full til å bry meg om andres høyder. Når jeg er edru så bryr jeg meg heller ikke så mye om andres høyder.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Skrevet

Det er forskjell på å være lav og se ung ut. At en er lav impliserer ikke at en ser ung ut.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Moonwalker skrev:

Det er forskjell på å være lav og se ung ut. At en er lav impliserer ikke at en ser ung ut.

Jepp.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...