Gå til innhold

Åndenes makt bare tull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaa er det bare tull?

Anonymkode: 8ddaf...405

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Punktum. 

Anonymkode: 38e5d...122

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig er det tull. Underholdning rett og slett selv om enkelte lettskremte folk nesten pisser på seg av å se på. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh.. ja..

Anonymkode: 2dbe8...0ba

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Punktum. 

Anonymkode: 38e5d...122

Hvordan kan de som sier de er "klartsynte" stå på tv å bare snakke tull da? haha flaut

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 756d8...486

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selv om det blir sagt i starten av programmet at de ''synske'' ikke har fått vite om hvor de skal osv, så er det løgn.

De vet det på forhånd. :) 

Anonymkode: e7df4...b14

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selv om det blir sagt i starten av programmet at de ''synske'' ikke har fått vite om hvor de skal osv, så er det løgn.

De vet det på forhånd. :) 

Anonymkode: e7df4...b14

Hvordan vet du det?

• Liker 2
Gjest kaninen
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Jeg vil tro de blir fortalt det?

AnonymBruker
Skrevet

Så klart.

Det var noen fra hjembygda mi der en gang. De fortalte om en mystisk forsvinning som hadde skjedd som hadde en naturlig forklaring (nemlig tyveri iscenesatt av familiemedlemmer på grunn av en krangel), noe var ren løgn, og andre ting som var bare basert på frykt, feiltolkninger og irrasjonalitet.

Anonymkode: 951a0...2db

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er bare tull. Jeg er vel åpen for at et og annet menneske i programmet (om enn et lite mindretall) tror sånn halvveis på det h*n selv sier, men forskjellen på dem og andre det har rabla for er bare at disse har mikrofon.

Anonymkode: 5241c...d0f

Skrevet

U Fink?? :skratte: 

Selvsagt er det det.

De hadde et morsomt prosjekt på det i England. Der skapte de masse spøkelseshistorier om en gammel gård og la ut på nett. Gjorde det grundig slik at det kom opp flere Google-søk.

Så da de "synske" kom for å se så leste de rett fra Google. Flaut.

Det sagt: Jeg synes det er flaut at noen kan tro det er sant....

Skrevet

Ja, det er bare tull. 

Jeg synes alltid det er morsomt når den "klarsynte" sier "jeg får en følelse av at det har bodd en mann her." 

AnonymBruker
Skrevet

Det er tull, lett underholdning. Noen av sakene deres er så tynne. 

Mange av tingene som skjer har naturlige forklaringer, men hvis man begynne å plante det er noe mystisk rundt dette begynner man automatisk å spinne rundt det. Hvis en dør plutselig smeller igjen så er det ikke vind lenger, man er kanskje allerede redd fordi man er i en mørk kjeller. Når døren smeller igjen så blir det et tegn på at det er noe unaturlig som skjer. Hvis man ikke hadde vært redd, og kanskje var et annet sted med mange mennesker så ville man trodd det var vind, men siden man allerede har en ekkel følelse så blir alle ting tolket ut av den frykten.

Ofte er det noen som er med som er skeptiske, men så skal de plutselig ha begynt å tvile på det fornuftige og naturlige svaret. Feks mannen i huset tror ikke på slike ting, men så en dag ser han en skygge. Det er ikke noe rart hvis man har en kone som går rundt å snakker om at alle slike ting i huset er skummelt og unaturlig. Begynner man selv å forklare slike ting med at det er rart og merkelig.

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har trodd at noen har kommet, men så går jeg ut å sjekker så er det ingen der. Det er ikke noe mystisk ved det, ei heller lyder osv. Ofte er det dyr, andre mennesker, vind og andre naturlige forklaringer 

Jeg har hatt en TV som var på reparasjon fire ganger. De fant til slutt fant de endelig ut hva som var galt med den (ingenting unaturlig), men hvis jeg hadde begynt å tro at det var noe spøkelse så hadde jeg nok allerede vært på telefon med Åndenes makt etter andre reparasjon :fnise:

Jeg syns det kan være litt morsomt å se på, men det er ikke så gøy når det er folk som får problemer pga dette. Er redd for at det skal skje barna noe eller at de selv ikke får sove osv. 

Anonymkode: dfa44...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig er alt dette bare tull!

At noen i det heile tatt tror på dette tullet, fatter jeg ikke!

Anonymkode: c1ff2...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...