Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Swan
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer!!! For en snill kjæreste du har! Han må du stelle ekstra godt med fremover! :wink:

Skrevet
Gratulerer!!! For en snill kjæreste du har! Han må du stelle ekstra godt med fremover! :wink:

:enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

Grensen mellom dum og snill er veldig tynn...

Skrevet

Og det dumme her var? :roll:

Gjest StoreSky
Skrevet

Akkurat i dette tilfellet er jo denne personen ansvarsfull og ordentlig når det gjelder regninger. Så jeg synes det ikke virker som han er dumsnill....

Gjest Gjest....
Skrevet

Høres akkurat ut som en jeg var sammen med for noen år siden... Jeg fikk samme tilbud som det du får,men takket nei... Det angrer jeg ikke på i dag... Fant ut like etterpå at han gikk bak ryggen min med ei annen, så jeg gjorde det slutt og flytta...

Er forholdet deres helt topp og du ser en framtid med han så slå til...men hvis det blir slutt mellom dere, så står du i gjeld til han.....

Gjest Anonymous
Skrevet

unnskyld, men jeg blir litt sint av å lese innlegget ditt jeg. Synes heller du skal se og betale ned lånet ditt. Du sier du er god med regninger ellers, nei dette er ditt ansvar.

Kjæresten din er snill ja, men jeg hadde faktisk ikke klart å ta i mot.

Skrevet

Drit i det dei andre seier. Syns kjæresten din høyrest kjempesnill ut! Og hadde det vore andre veien, ville du sikkert gjort det samme for han.

Sånt gjer en når en er glad i kvarandre :hjerte:

Skrevet

Helt utrolig at noen må være negativ og ødelegge et innlegg hvor trådstarter hadde lyst til å dele sin glede.....De som er negative kan vel holde seg unna, og la være å skrive inn sånne surmagede kommentarer!

Begynner å lure på om jeg skal ta meg en liten pause på KG, det er jo så mange negative mennesker her inne!

Sorry at jeg også er med på å ødelegge tråden din, Dardy! Jeg syns du er heldig dom har en sånn snill kjæreste! Kos deg med din nye bil!

Gjest Anonymous
Skrevet

Eneste jeg ville mislikt var å gå fra 50.000,- i gjeld til 180.000,-

Men det blir vel uten renter rekner jeg med.

Gratulerer!

Skrevet

Utrolig mange negative svar du fikk da

Ble helt overrasket jeg... :o

Gjest dardy i.i
Skrevet
Helt utrolig at noen må være negativ og ødelegge et innlegg hvor trådstarter hadde lyst til å dele sin glede.....De som er negative kan vel holde seg unna, og la være å skrive inn sånne surmagede kommentarer!

Begynner å lure på om jeg skal ta meg en liten pause  på KG, det er jo så mange negative mennesker her inne!

Sorry at jeg også er med på å ødelegge tråden din, Dardy! Jeg syns du er heldig dom har en sånn snill kjæreste! Kos deg med din nye bil!

Du ødelegger ikke tråden min.

Jeg syns det er ordentlig teit at noen alltid skal være negative her inne.

Er det misunnelse eller hva, lurer jeg på?

Eller er det her på KG enkelte får ut all frustrasjon over det daglige liv?

Skrevet

Du ødelegger ikke tråden min.

Jeg syns det er ordentlig teit at noen alltid skal være negative her inne.

Er det misunnelse eller hva, lurer jeg på?

Eller er det her på KG enkelte får ut all frustrasjon over det daglige liv?

Eller så er det bare det at folk ikke kan regne? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...