Gå til innhold

Dennis og allergien hans. Noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

....

Endret av Swan
Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

vet du hva, jeg har fått tips om en lignende diett av min oppdretter!! Her har du dietten:

"3/4 ris 1/4 kött rapsolja mineraler och vitaminer kanske lite rivna morötter

Ibland ger folk hundarna godis osv som de inte tål och sen blir hundarna dåliga och folket glömmer vad de gav hunden och skyller på fodret

Prova minst 14 dagar och INGA mellanmål av något slag."

Så altså en fjerdedel kjøtt... oppdretteren min har fortalt at fler har hatt gode erfaringer med en sånn type diett. Tenk om alt ordner seg for Dennis nå!!! :hoppe: Jeg tror jammen også Nemi skal på denne dietten...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Dardy!! Du må for guds skyld holde meg oppdatert!!! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Vi kan ikke gå på en hjemmelagd diett på nemi før hun er 1 år :-? det er litt skummelt når hun skal vokse i tilfelle hun ikke får i seg alt hun trenger. Så vi har nå kjøpt Hill's Z/D. Svinedyrt!! Er klar for en ny diett, begynner i morgen :( urk, jeg hater dette her!!!

Har gitt henne vanlig valpefôr i snart 1 mnd og det har vært fint å se at hun har lagt på seg, og hun er sååå glad når hun kan få godbiter igjen. Men dessverre så har hun klødd sår og hårløse flekker i armhulene, hun biter seg nedover beina og ørene er røde og klør. Klarer ikke å se på at hun har det sånn, så vi er vel nødt til å prøve en ny periode med et annet testfôr.

Vi er ganske sikre på at det er fôrallergi... Men kan selvfølgelig være noe annet i tillegg. Har i hvert fall lest at så små valper ikke har nok utviklet immunsystem til å få luftveisallergi...

Gjest Lilleulv
Skrevet

:o vi ble lovet at hill's er det beste. Har prøvd royal canine, og det ble ikke optimalt...

har tenkt på lampeskjerm men... off... vi må vel kjøpe det om det ikke bedrer seg :roll: hun har potesokker og t-skjorte da. det hjelper masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...