AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Del Skrevet 8. april 2016 Kameraten min har vært i et slags forhold med ei på 18. Han er selv 28. Vi er ti år eldre enn hun han har vært sammen med. Noen ganger ringer hun på kveldstid. Altså hun "tulleringer". Det er jo bare å legge på telefonen, men noen ganger kan hun si at : hjelp han er død, hjelp han er sammen med eksen, eller med meg, spørsmål om hvor han er (om han er her, eller der), eller ting som rett og slett er skikkelig alvorlig. Da undersøker man jo om det stemmer eller ikke, men må har ikke alle muligheten til å ta telefonen hele tiden heller. Som regel lever han, og han er heldivis ikke er (i mens han er død i tillegg til det). Hun kan ringe mye, altså MYE. Og hun kan utgi seg for å være hvem som helst og gjerne få venninner til å ringe for henne. Hvordan får man henne til å slutte? Skal man oppsøke foreldrene hennes, eller er hun for gammel til det? Jeg kan ikke skrike inn i røret at nå er det nok, etc... Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 8. april 2016 #2 Del Skrevet 8. april 2016 Hvem er det hun ringer? Deg? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Del Skrevet 8. april 2016 Ja, meg. Nei jeg vet ikke. hvorfor tror du? Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 8. april 2016 #4 Del Skrevet 8. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kameraten min har vært i et slags forhold med ei på 18. Han er selv 28. Vi er ti år eldre enn hun han har vært sammen med. Noen ganger ringer hun på kveldstid. Altså hun "tulleringer". Det er jo bare å legge på telefonen, men noen ganger kan hun si at : hjelp han er død, hjelp han er sammen med eksen, eller med meg, spørsmål om hvor han er (om han er her, eller der), eller ting som rett og slett er skikkelig alvorlig. Da undersøker man jo om det stemmer eller ikke, men må har ikke alle muligheten til å ta telefonen hele tiden heller. Som regel lever han, og han er heldivis ikke er (i mens han er død i tillegg til det). Hun kan ringe mye, altså MYE. Og hun kan utgi seg for å være hvem som helst og gjerne få venninner til å ringe for henne. Hvordan får man henne til å slutte? Skal man oppsøke foreldrene hennes, eller er hun for gammel til det? Jeg kan ikke skrike inn i røret at nå er det nok, etc... Anonymkode: 08a74...5a5 ...som regel lever han - men av og til er han altså død? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Del Skrevet 8. april 2016 Er hun litt tilbakestående? Anonymkode: 864b1...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Del Skrevet 8. april 2016 Ring foreldrene. Hun trenger åpenbart hjelp selv om hun er myndig. Er du den nye kjæresten til eksen hennes? Anonymkode: 1f390...ef3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Del Skrevet 8. april 2016 "Har vært" - det er slutt? Jeg synes jo egentlig at du godt kan "skrike" at nok er nok, jeg da. Anonymkode: 5f962...a9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 8. april 2016 #8 Del Skrevet 8. april 2016 Hun høres ut til enten å mangle litt håndbagasje eller ha alvorlig mange skruer løs... Du ringer ikke foreldrene hennes, da hun (trolig) er myndig, men du sier klart og tydelig til henne at hun må slutte å ringe og tulle om alvorlige ting. Men altså; hva mener du med at «som regel lever han»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. april 2016 #9 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Jeg skjønte ikke helt.. Hvorfor ringer hun deg? Hvem er du i forhold til kjæresten hennes? Er dere bare venner, er hun sjalu på deg, hva er greia liksom? Ringer hun deg og sier at kompisen din er død? Hva sier kompisen din til dette da? Hva i alle dager! Endret 8. april 2016 av mjauritz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #10 Del Skrevet 8. april 2016 17 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: ...som regel lever han - men av og til er han altså død? Ja. kanskje i mitt hus. Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #11 Del Skrevet 8. april 2016 2 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg skjønte ikke helt.. Hvorfor ringer hun deg? Hvem er du i forhold til kjæresten hennes? Er dere bare venner, er hun sjalu på deg, hva er greia liksom? Ringer hun deg og sier at kompisen din er død? Hva sier kompisen din til dette da? Hva i alle dager! De er ikke kjærester, tror jeg. Nå var det ikke det dette handlet om da - om hvorfor hun ringer. Det er et stort mysterie i seg selv, men hvordan man burde håndtere det. Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #12 Del Skrevet 8. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Har vært" - det er slutt? Jeg synes jo egentlig at du godt kan "skrike" at nok er nok, jeg da. Anonymkode: 5f962...a9b Så høyt klarer jeg ikke å skrike. Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. april 2016 #13 Del Skrevet 8. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De er ikke kjærester, tror jeg. Nå var det ikke det dette handlet om da - om hvorfor hun ringer. Det er et stort mysterie i seg selv, men hvordan man burde håndtere det. Anonymkode: 08a74...5a5 Men hvordan man burde håndtere en slik situasjon varierer veldig utifra grunnen til at hun holder på som hun gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #14 Del Skrevet 8. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun litt tilbakestående? Anonymkode: 864b1...2f4 Tviler, bare veldig ung og lettlurt. Hun har ringt mange altså. Trolig i fylla ute på byen eller på fest. Anonymkode: 08a74...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #15 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg hadde gitt grei beskjed at om det ikke blir slutt på tullet anmeldes hun for telefonterror. Og foreldrene blir involvert. Selv om hun er 18 må nok slike ting til for at noen skal slutte med dette. Fatter ho ikke alvoret: Blokker, og anmeld henne. Politiet vil da ta en samtale med henne og det blir forhåpentligvis slutt på "moroa". Anonymkode: 37c39...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå