AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Noen som har sett noe lignende før? Det begynte på armen på mandag, så i nakken på onsdag og i dag på ryggen :/ Guten min klør å klør :/ Anonymkode: e60cd...aca
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Ringorm? Om han går i bhg, og det er mildere i været, kan det komme av at han er svett og varm, og kanskje får noe sand eller noe på seg.. Min hadde det, og det kan ligne. Da tar du en tur til legen, så får du noe for det.:) Ellers kan det være loppebit, elveblest, atopisk hud, eller noe annet. Gå til legen. Anonymkode: e46ab...14c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ringorm? Om han går i bhg, og det er mildere i været, kan det komme av at han er svett og varm, og kanskje får noe sand eller noe på seg.. Min hadde det, og det kan ligne. Da tar du en tur til legen, så får du noe for det.:) Ellers kan det være loppebit, elveblest, atopisk hud, eller noe annet. Gå til legen. Anonymkode: e46ab...14c Ringorm er det ikke, det er det for hovne byller til, ringormer er flatere da det er en sopp i/under huden. Men sånn som dette ser ut, så kom deg da til lege med barnet! Dra på legevakten på dagtid i morgen. Er gutten skolebarn eller et stort bhg barn? Anonymkode: 0d925...5d9 1
dr.Zhivago Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Tipper fuglelopper! Typisk sesong og kan klø veldig!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Blir legitime i mårren, så får vi se hva de sier der. han er skolebarn. Anonymkode: e60cd...aca
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Blir legitime i mårren, så får vi se hva de sier der. han er skolebarn. Anonymkode: e60cd...aca Please gi tilbakemelding på hva det er, for lærdommens skyld? Anonymkode: 0d925...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Skal gi dere info når jeg har vært på legevakta med han i mårren. Håper berre ikkje det er noe alvorlig, han er i fin form ellers. Men det klør noe veldig . Anonymkode: e60cd...aca
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Den 8. april 2016 at 23.26, AnonymBruker skrev: Please gi tilbakemelding på hva det er, for lærdommens skyld? Anonymkode: 0d925...5d9 Han hadde fått brannkopper sa de på legevakten . Fått på armer, bein , mage og nakke også. Anonymkode: e60cd...aca
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 God bedring til sønnen din! Anonymkode: 6961b...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå