AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg hører en del snakk om ting som umoralsk rundt på diverse forum, Spesielt når det kommer til sex og det seksuelle. Men hvorfor er det ingen som snakker om mobbing som umoralsk? Da jeg gikk hjem fra skolen en gang ble jeg faktisk møtt av 5 stykker, de kalte meg umoralsk basert på klesstil også begynte de å rope stygge ting etter meg og kaste stein. Hvordan er det mulig at noe så lite som hvordan jeg kler meg eller andre småting som ikke går ut over andre eller noe skal være så umoralsk at folk tror de har rett til å mobbe og i noen tilfeller også opptre voldelig? Anonymkode: 216e5...600
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Flokkmentalitet. Historisk sett har det gitt høyere overlevelsessjanse når alle underkaster seg flokken, og derfor gjør mennesker instinktivt slikt for å få dem som ser ut til å gå sine egne veier til å underkaste seg. Det gjør ikke saken bedre hvis man kommer fra en kultur der man blir oppfordret til å oppføre seg slik. Anonymkode: 0932e...21e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå