AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #21 Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, peppermyntete skrev: Foretrekker magen. Ikke så spennende som du ønsket sikkert Er ikke det grisete altså? Herrefred. Anonymkode: 5f1f8...b52
peppermyntete Skrevet 9. april 2016 #22 Skrevet 9. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det grisete altså? Herrefred. Anonymkode: 5f1f8...b52 Nei? Tar to sekunder å tørke vekk rett etterpå. Mye mer styr å få det i skjeden så det renner i timesvis 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #23 Skrevet 9. april 2016 Jeg kan ikke bare løpe på do og klemme ut spermen etterpå, noe blir liggende så den renner ut neste dag, derfor ingen sprut i meg. Anonymkode: 9ac85...b8d
Gjest FruKG Skrevet 10. april 2016 #24 Skrevet 10. april 2016 23 timer siden, Chibi skrev: Det er noe med den nærheten når mannen kommer dypt inni meg :-) for det første kjenner jeg når han kommer, for det andre kjenner jeg pulseringen etterpå...og det er deilig :-) Signerer på denne
Gjest Linaria Skrevet 11. april 2016 #25 Skrevet 11. april 2016 Aldri tenkt over. Foretrekker egentlig at han ikke gjør det, for det er så stress å vente til det kommer ut etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå