AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Del Skrevet 8. april 2016 Hvilke storbyer vil dere anbefale å reise til? Vil gjerne ha fly direkte fra stavanger, noenlunde billig shopping, mat og hotell samt litt severdigheter. Er det andre flyselskap enn norwegian, sas, og wizzair som flyr direkte fra Stavanger til div storbyer? På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: d62d6...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Del Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke storbyer vil dere anbefale å reise til? Vil gjerne ha fly direkte fra stavanger, noenlunde billig shopping, mat og hotell samt litt severdigheter. Er det andre flyselskap enn norwegian, sas, og wizzair som flyr direkte fra Stavanger til div storbyer? På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: d62d6...8d8 Synes det er rart du ikke skriver noe om du er mann eller kvinne - ei heller hvilke interesser du har ? Anonymkode: 2311e...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Del Skrevet 8. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er rart du ikke skriver noe om du er mann eller kvinne - ei heller hvilke interesser du har ? Anonymkode: 2311e...c18 Glemte visst det. 2-3 jenter på 28 som skal reise Hva vi er interessert i skrev jeg i hovedinnlegget... Anonymkode: d62d6...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Del Skrevet 8. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte visst det. 2-3 jenter på 28 som skal reise Hva vi er interessert i skrev jeg i hovedinnlegget... Anonymkode: d62d6...8d8 Synes det er rart du ikke utdyper mer på hva budsjettet ligger på o.l ...billig for noen kan være dyrt for andre. Kronen er ikke så sterk lengre sammenlignet med mange andre valutaer Anonymkode: 2311e...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Del Skrevet 8. april 2016 Det går direktefly til mange storbyer fra Stavanger. Jeg foretrekker London, Berlin, Paris, Stockholm, København i tillegg til at jeg reiser til Aberdeen minst et par ganger i året. Synes Aberdeen er en perfekt venninneby med kort flytur fra Sola, er imidlertid dårlig med severdigheter der. Ikke er det spesielt billig heller, med unntak av flybillettene. For billigere turer ville jeg derfor valgt Polen, jeg ville reist til Krakow eller Gdansk. Billige flybilletter, billig å bo, mye billig å shoppe (sjekk på forhånd for å finne kjøpesenter ol), mye god mat (sjekk på forhånd for å få tips om gode spisesteder) og selvsagt severdigheter. Jeg foretrekker Krakow, men har flere venner som reiser til Gdansk igjen og igjen. Har aldri vært i Barcelona (vet at det ikke er spesielt billig), Warszawa (min neste tur går hit, jeg liker godt Polen), Manchester (ikke spesielt billig i England), Riga (sikkert bra og billig for venninnetur, men usikker på severdigheter), Amsterdam (usikker på prisnivå), Split, Vilnius, Dubrovnik eller Reykjavik (ganske dyr by så vidt jeg vet). De fleste av disse byene står på min liste i tiden fremover, men kan ikke anbefale dem uten å ha vært der. Går sikkert flere direktefly til storbyer fra Stavanger, men dette er byene jeg husker i farten. Anonymkode: 50817...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Del Skrevet 8. april 2016 Klm til Amsterdam? Evt ta toget til Rotterdam når dere lander på Schipool Anonymkode: dff89...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå