AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Del Skrevet 8. april 2016 Aaaaner ikke hvor jeg skulle poste denne, men admin får bare flytte. Jeg skulle ha sendt et lerretsmaleri i posten. Er det mulig? Hva må det eventuelt pakkes inn i for å ikke bli ødelagt? Anonymkode: 1d4fb...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Del Skrevet 9. april 2016 Det er veldig avhengig av størrelsen, men jeg ville antakelig hatt kraftig bølgepapp innerst og ytterst og flere lag bobleplast i mellom. Dersom det er veldig stort eller veldig dyrt ville jeg antakelig også stivet opp med lekter o.l. for å motvirke knekking, og prøvd å få tak i "hjørnebeskyttelse" av ett eller annet slag. (Rettelse: Om det er veldig dyrt hadde jeg ikke sendt det i posten i det hele tatt!) Dersom det mot formodning ikke er spent opp er en papphylse topp som emballasje for sammenrullede lerret, trykk etc. Anonymkode: 3e253...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 9. april 2016 #3 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg har hentet 50x70-lerret på posten flere ganger (sånn du bestiller på elkjøp/fotoknuden osv). Trooor det bare har vært pakket inn i vanlig bølgepapp, og det har gått bra hver gang for oss hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå