AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg er helt desperat etter å finne en sketsj som jeg ikke husker hvor er fra! Sketsjen handler om en fiktiv tv-redaksjon som lager innslag om alle saker som ligger sånn midt mellom Norge Rundt og Dagsrevyen. Jeg er ganske sikker på at det er tre personer med i sketsjen, hvor en er sjef. Jeg husker den ene i sketsjen fortalte om at h*n hadde funnet en sak om noen som gikk ut fra videregående med bare 6-ere, men da sa sjefen at det var for Dagsrevyen. De endte opp med å lage en sak om noen som gikk ut med tre 5-ere og resten 4-ere, eller noe lignende. Jeg vet det ikke er så mye å gå på, men er det noen som kan huske å ha sett noe slikt? Anonymkode: ab8de...8e0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Ingen som kommer på noe? Jeg tenker det er noe i stil med Kollektivet, Underholdningsavdelingen eller Mellom bakkar og Berg. ts Anonymkode: ab8de...8e0
briannaa Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 45 minutter siden, Lady Mondegreen skrev: Var den jeg og ville tenkt på! Fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Jaa, den var det! Tusen takk ts Anonymkode: ab8de...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå