Gå til innhold

Bordkort-holdere,Kanebo og salmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp jeg.

1. Hvor får jeg kjøpt Kanebo-mascara? Kun i Estetique-butikker?

2. Kapellet hvor vi skal vies er så bittelite at det er ikke plass til noe orgel der(knapt plass til organisten :D ).Så da må vi synge salmer uten musikk til. :o Er det noen som har tips til salmer som er greie å synge uten musikk?God sangstemme er vel ikke akkurat noe som kjennetegner oss...

3. Vi har laga bordkortene ferdig nå.Det er sånne ganske enkle,hvite lapper med ei rød rose og noe greier på.

Men hvordan skal vi plassere dem?Hadde tenkt på å feste dem til glassene med ei lita klype.Men så gjorde søstera mi sånn i konfirmasjonen nå i vår,så da er det litt teit hvis jeg hermer.

Ikke kan de ligge løst på bordet/tallerken heller,for da blåser de jo bort hvis det blir gjennomtrekk.

Noen tips,anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvor får jeg kjøpt Kanebo-mascara? Kun i Estetique-butikker?

Du får kjøpt den i Cubus-butikker også, iallfall de butikkene som har parfymeri i butikken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet noen Cubus-butikker fører Kanebo.

Skrevet

Jeg tror de fleste ordentlige parfymerier selger Kanebo.. :)

Gjest Jamila
Skrevet

For å feste bordkortene kan du kjøpe en sånn "bordkortholderdings", det er en slags glass-isbit med en tynn wire festet til, den har en klype i enden. Altså en wire med en glass-isbit i den ene enden og en klype i den andre enden tenker jeg vi sier! Disse minner litt om å feste de i en klype i glasset, men de er frittstående og ganske så lekre! Føres bl.a. hos Mique. (og sist jeg var der hadde de salg!) :hoho:

De andre spørsmålene kan jeg desverre ikke hjelpe deg med :roll:

Skrevet

Tusen takk for svar.Da er ihvertfall to av problemene løst. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...