AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Ja, spm er enkelt. Har aldri selv smakt alkohol. Nå man begynner å drikke, hva skjer med kroppen, etter 1,2,3,4,5 glass? Hvordan er kroppen deres? Etc. Anonymkode: 274b0...842
Chizue Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Det varierer fra person til person Og hvilken alkohol man drikker. Denne her kan gi deg en pinpoint på hvordan man er når man får promille, noen kan drikke 3 glass øl og andre 5, men de har akkurat det samme i promille, fordi kroppsmassen og kjønn teller mye. F.eks. Jeg er ganske tynn/slank har lav fettprosent, jeg kjenner meg brisen etter 3glass. Mens min venninne som er ganske kraftig kjenner ingenting før etter 6 glass. Jeg er dritings og blacker ut etter 12øl, men min venninne er enda oppegående. Hvordan alkohol føles for meg; Jeg liker aller best å være bare brisen... Når jeg føler meg mer sosial, en glad følelse og er pratsom-Men ikke klengete. Altså det å være i ett supergodt humør x) Går jeg lenger så ligger jeg vil på 1-1,5promille som står over her Og det er ikke gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå