Gjest smilejenta Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 (endret) Hei, er en jente på 22 år og er 8+3 dager på vei ifølge fastlegen. Ifølge app lastet ned på mobilen har jeg derfor termin 15.november :-) Litt om meg: Er gift, eier min egen bolig også jobber jeg 100%-stilling ved siden av fulltidsstudie. Jeg bor i Oslo, mer spesifikt i sentrum. Liker å ta det rolig, har alltid syntes koselig jentekvelder er mye bedre enn fyllefest, går gjerne på kino for å kose meg eller en tur på kafé. Kjenner forresten ingen gravide da alle mine venner synes det er for tidlig 😑... Hva mer er det å si da? 😋 Noen andre? Endret 8. april 2016 av smilejenta Plusset på bittelitt mer info :-)
Gjest smilejenta Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 (endret) Håper jeg ikke blir alene på Ullevål eller riksen da, DET kan bli kjedelig.. hehe! Ekko er det noen her? 😋 Endret 9. april 2016 av smilejenta
A4-livet Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Prøv å skrive i termingruppa. Vet ikke om det er noen fra Oslo der, men jeg er hvertfall fra området rundt (skal verken føde på Ullevål eller Riksen da)
FrkKatt Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Finnes det termingruppe for nov 2017? Finner ikke :-(
A4-livet Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 9 timer siden, FrkKatt skrev: Finnes det termingruppe for nov 2017? Finner ikke :-( Hvis ingen andre har lagd må du bare gjøre det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå