Gjest smilejenta Skrevet 8. april 2016 #1 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Hei, er en jente på 22 år og er 8+3 dager på vei ifølge fastlegen. Ifølge app lastet ned på mobilen har jeg derfor termin 15.november :-) Litt om meg: Er gift, eier min egen bolig også jobber jeg 100%-stilling ved siden av fulltidsstudie. Jeg bor i Oslo, mer spesifikt i sentrum. Liker å ta det rolig, har alltid syntes koselig jentekvelder er mye bedre enn fyllefest, går gjerne på kino for å kose meg eller en tur på kafé. Kjenner forresten ingen gravide da alle mine venner synes det er for tidlig 😑... Hva mer er det å si da? 😋 Noen andre? Endret 8. april 2016 av smilejenta Plusset på bittelitt mer info :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 9. april 2016 #2 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Håper jeg ikke blir alene på Ullevål eller riksen da, DET kan bli kjedelig.. hehe! Ekko er det noen her? 😋 Endret 9. april 2016 av smilejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 28. april 2016 #3 Del Skrevet 28. april 2016 Prøv å skrive i termingruppa. Vet ikke om det er noen fra Oslo der, men jeg er hvertfall fra området rundt (skal verken føde på Ullevål eller Riksen da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkKatt Skrevet 9. mars 2017 #4 Del Skrevet 9. mars 2017 Finnes det termingruppe for nov 2017? Finner ikke :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 10. mars 2017 #5 Del Skrevet 10. mars 2017 9 timer siden, FrkKatt skrev: Finnes det termingruppe for nov 2017? Finner ikke :-( Hvis ingen andre har lagd må du bare gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå