Gå til innhold

Hun er blitt forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 38
Skrevet

Er sammen med verdens flotteste jente, vi har vært sammen i 17år. Vi har to barn sammen på 6 og 11år. En som hun jobber sammen med har flørtet med henne veldig lenge nå, ca 1år nå. Han har klart å få henne til å bli litt forelsket i seg. Dette har ført til at jeg er blitt fryktelig lei meg.

Jeg vet ikke hvordan dette skal gå, hun har lyst til å prøve han ut, for vi har vært sammen så lenge sier hun.

Han er skilt og er 15 år eldre en henne. Synes dette er fryktelig vanskelig å takle. Jeg elsker henne så mye, vi har jo hatt det så fint sammen.

Føles som livet ikke er verd å leve nå.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er helt klart verdt og leve!

Men at du har det utrolig tøft nå forstår jeg. :trøste:

Skrevet

Dere har to barn sammen,vært sammen så lenge og hun har lyst til å "prøve ham ut"????

Har du forklart henne at at å prøve ut en annen mann er ikke det samme som å prøvekjøre en annen bil.....

Håper alt løser seg til det beste for dere.

:trøste: :klem:

Gjest Malergjesten
Skrevet
Dere har to barn sammen,vært sammen så lenge og hun har lyst til å "prøve ham ut"????

Har du forklart henne at at å prøve ut en annen mann er ikke det samme som å prøvekjøre en annen bil.....

Kan jo ikke slutte meg til annet enn det Lompa skriver. Vet hun hva hun risikerer - har du forklart henne det? Vet iallefall at om min samboer/kone hadde kommet med et slikt spørsmål - om å prøve ut en ny mann - ja da hadde løpet var kjørt. Hvordan kan det da være mulig å "ta henne tilbake" hvis utprøvingen falt uheldig ut for den "nye" mannen? Er dette en "testskilsmisse"?Det dukker jo opp nye menn, så da kommer en ny utprøving. Glem det, jeg kunne ikke levd med en kvinne som var slik. Ville du gjort det? Kunne det være mulig å tilgi noe sånt? Jeg er temmelig sjokkert og overrasket over hva noen kan få seg til å si til sin (ex-må det jo være) kjæreste.

Gjest Gjesten
Skrevet

Uff, dette høyrest vondt ut ja... Eg kan forstå tankegangen, men ikkje at ho faktisk vil gjere noko med det! Og du kan no ikkje la ho gjere noko heller, som Malergjesten seier; det kan komme fleire sidan, og det vil jo bli forferdeleg for deg.

Å bli forelska sjølv om ein er i eit forhold er ikkje uvanleg, men folk flest tar det vel for det det er- ei forelsking! Eller kanskje ikkje, det er vel ein grunn til alle samlivsbrudd ja...

:trøste:

Skrevet

Skjønner at du har det vondt ja :trøste:

Snakk med henne om hvordan du føler situasjonen og prøv og få henne til og forstå hvordan du føler deg. Ligger det noe mer bak?? Syntes det hørtes brutalt ut av henne å si at hun har lyst til å teste han ut når hun har to barn hjemme med en mann som hvertfall høres ut som elsker henne høyt.. Som de andre sier her er det ikke det samme som å prøvekjøre en ny bil nei..

Håper det går bra, lykke til!! :klem:

Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Han sto der helt alene,

med blomster i hendene, tårer i øynene

og sorg i hjertet

Så ofte blir ett barnehjerte blitt såret.

Han hadde sett henne,

de hadde holdt hverandre i hendene

og kysset.

Han håpet hun ville finne igjen bitene av sitt hjerte

og sette dem sammen igjen en dag.

Skrevet

Hvordan går det med dere, trådstarter? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...