AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Hei! Har en 1000 lapp hjemme, som jeg gjerne vil sette inn på konto. Har DNB. Kan dette gjøres hos posten? Og koster det noe ekstra evt? Anonymkode: 7c9ca...cc0
Gjest GulSol Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Omtrent alle kiwi har DNB bank i butikk, tror det er enklere enn hos posten.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 3 timer siden, augustmami skrev: Omtrent alle kiwi har DNB bank i butikk, tror det er enklere enn hos posten. Akkurat like enkelt faktisk. Jeg har både post i butikk og bank i butikk i nærheten, begge deler er like enkelt Anonymkode: 0e9f8...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har en 1000 lapp hjemme, som jeg gjerne vil sette inn på konto. Har DNB. Kan dette gjøres hos posten? Og koster det noe ekstra evt? Anonymkode: 7c9ca...cc0 Nei. dette skal ikke koste deg noe. Jeg setter selv inn kontanter i post i butikk via DNB konto. Eneste grunnen til at jeg har en konto i DNB (ikke bankkort eller andre betalte tjenester, bare oppgir kontonummer og viser ID). Anonymkode: 40e0f...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå