Gjest KlippKlapp Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Ehhh, hvor? Synes ikke jeg ser annet enn at homofili er mer enn godtatt, men er ikke involvert i innvandrermiljøer da.
Gjest The damned Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Nei,si det? Jeg har egentlig inntrykk av at det er mest mannfolk(nei,ikke alle),religiøse og de som er litt eldre som har problemer med homofili. For min del er det ganske uforståelig at det fortsatt er noe som er tabu.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Det går imot menneskers evne til å vokse. Jeg personlig er ikke imot det (i den forstand at jeg ikke vil nekte andre å være det, men jeg støtter ikke homofili), men man må da kunne være ærlige med hverandre og se den klare forskjellen mellom homofili og heterofili? En fører til stans av menneskeliv, den andre fører til et voksende samfunn. Om alle var homofile så hadde vi hatt ekstreme problemer i fremtiden, langt ifra om alle var heterofile, Anonymkode: 3afaf...8a6 1
marleen Skrevet 8. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går imot menneskers evne til å vokse. Jeg personlig er ikke imot det (i den forstand at jeg ikke vil nekte andre å være det, men jeg støtter ikke homofili), men man må da kunne være ærlige med hverandre og se den klare forskjellen mellom homofili og heterofili? En fører til stans av menneskeliv, den andre fører til et voksende samfunn. Om alle var homofile så hadde vi hatt ekstreme problemer i fremtiden, langt ifra om alle var heterofile, Anonymkode: 3afaf...8a6 tenk om du selv var homofil?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 18 minutter siden, marleen skrev: tenk om du selv var homofil? Hva slags poeng prøver du å komme med? Anonymkode: 3afaf...8a6 1
jabx Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 Den 4/8/2016 at 17.53, AnonymBruker skrev: Det går imot menneskers evne til å vokse. Jeg personlig er ikke imot det (i den forstand at jeg ikke vil nekte andre å være det, men jeg støtter ikke homofili), men man må da kunne være ærlige med hverandre og se den klare forskjellen mellom homofili og heterofili? En fører til stans av menneskeliv, den andre fører til et voksende samfunn. Om alle var homofile så hadde vi hatt ekstreme problemer i fremtiden, langt ifra om alle var heterofile, Anonymkode: 3afaf...8a6 Hva har dette med noe som helst å gjøre? Homofile utgjør bare en liten andel av befolkningen, og svadaen din er derfor bare virkelighetsfjernt vrøvl. Hva slags patetisk forsøk på å sverte homofile er dette? 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Fordi det fremdeles finnes mennesker som er født i '60 og religiøse mennesker. Anonymkode: d7dd9...e4d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Sex mellom to av samme kjønn er såpass naturstridig og ekkelt, at det rører ved noe grunnleggende i mennesket. Derfor kommer aldri homofili til å bli 100% akseptert. Anonymkode: 9f730...60f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 Fordi det ikke er det? Anonymkode: dfdcf...b0c
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex mellom to av samme kjønn er såpass naturstridig og ekkelt, at det rører ved noe grunnleggende i mennesket. Derfor kommer aldri homofili til å bli 100% akseptert. Anonymkode: 9f730...60f Fordi det finnes trangsynte mennesker som absolutt skal tvinge sin levemåte på andre og ikke kan akseptere at mennesker er forskjellige.
jabx Skrevet 9. april 2016 #12 Skrevet 9. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex mellom to av samme kjønn er såpass naturstridig og ekkelt, at det rører ved noe grunnleggende i mennesket. Derfor kommer aldri homofili til å bli 100% akseptert. Anonymkode: 9f730...60f Det er mye som er naturstridig, for eksempel legemidler, prevensjon, osv. Så da avskaffer vi det også, for det er jo naturstridig og derfor ekkelt og derfor rører det ved noe grunnleggende i mennesket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå