AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Hei! Jeg har kjøpt en ordinær billett men jeg sitter på komfort området i toget. det er ikke mer plass på ordinær, får jeg bot av å sitte her? er barn, har barnebillett Anonymkode: d0d4d...8dd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Dersom du allerede har kjøpt billett så har du jo "krav" på å ha plass på toget, så bare sitt du. Men du kan jo forklare det for billettkontrolløren. Anonymkode: c758e...934
LadyStarlight Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Man har krav på plass på toget med billett, men ikke nødvendigvis sitteplass. Kan være at du blir bedt om å betale tillegget, hvert fall som jeg har erfart (kun ved å sitte på gulvet mellom 2 komfort vogner).
Gjest ulvepopcorn Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Du har ikke krav på sitteplass, så meget mulig du må flytte deg eller betale komfort-tillegget.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, LadyStarlight skrev: Man har krav på plass på toget med billett, men ikke nødvendigvis sitteplass. Kan være at du blir bedt om å betale tillegget, hvert fall som jeg har erfart (kun ved å sitte på gulvet mellom 2 komfort vogner). Men hvor er ordinærplassene? Akkurat nå er jeg i midten av toget, kanskje jeg kan se om det er noen plass ledige Anonymkode: d0d4d...8dd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Hvor er ordinær plassene?? Anonymkode: d0d4d...8dd
LadyStarlight Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Så lenge det ikke står komfort på veggene i enden på vognen du sitter er du mest sannsynlig på ordinær plass (med mindre det står stille på hodestøttene, da kan du sitte i stillevogn uten å betale ekstra). Håper du har funnet deg plass Som oftest er komfort og stillevogn på hver sin ende av toget, så sitter du i midten skal det gå greit.
Mischa Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har kjøpt en ordinær billett men jeg sitter på komfort området i toget. det er ikke mer plass på ordinær, får jeg bot av å sitte her? er barn, har barnebillett Anonymkode: d0d4d...8dd Nei du kan ikke sitte på Komfort med ordinær billett selv om det er fullt på de andre vognene. Håper det gikk greit likevel Du ble vel i verste fall bedt om å flytte deg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå