AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg synes husarbeid altså støvsuge, moppe, vaske og rydde er et ork. Jeg bor alene og hater dette! Det tar så mye tid og er er evig mas. Man gjør rent og så blir det skittent igjen. Noen tips til hvordan dette kan gjøres på en mer effektiv møte? Eller kan gjøre dette mer trivelig? Anonymkode: 5e00e...cb1
Gummibjørn Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Beste tipset mitt er å tenke at jeg liker å ha det rent, isteden for at nå er det møkkete. Og høre på musikk mens jeg jobber. Og finne noe å belønne meg med, feks en episode av favorittserien min når jeg er ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Samme her. Det er et ork å sette av tid til det. Det er et ork å hente frem rengjøringssakene. Det er et ork å romstere på alle møbler for å få rengjort overalt. MEN GUD SÅ DEILIG DET ER NÅR MAN ER FERDIG! Den renhetsfølelsen og følelsen om at man har vært effektiv. Anonymkode: 319b1...62e
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Mitt tips er å sette på musikk og sette i gang. Det er greit å unne seg noe etter at man er ferdig, enten en bedre middag eller favorittserien sin eller lignende.
Zienna Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Mitt beste tips er å ha en fast plass til tingene, og alltid legge dem på riktig plass når du har brukt dem. Så slipper du i det minste ryddingen På samme måte holder jeg orden på kjøkkenet gjennom hele uken, og vaskemaskinen går jevnt og trutt hver kveld. Bretter tøy og legger på plass hver gang en maskin er ferdig. Fredag etter jobb er jeg ikke særlig innstilt på husarbeid, men støvsuger. Å våkne uthvilt på lørdag, ha en lang frokost, for så å finne fram vaskeutstyret, og vite at man har god tid - anbefales 2
Tekopper Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Vaskehjelp? Er ikke så dyrt via firma. Lar du noen annen ta storvasken er kanskje litt småplukk utenom mindre pyton?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå