AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 På mandag var jeg, samboer og noen venner på middag hos en fyr, veldig koselig alle sammen og vi finner ofte på ting. Siden det var en stund siden vi hadde dratt på byen sist, så foreslo jeg om vi skulle dra på byen til lørdag. Tirsdags morgen så får samboeren en melding av han ene som var der "får besøk i helga, gira på på ut på byen og finne på litt sprell på lørdag?" etterrulgt av "#ladies@home" synes dette var skikkelig dårlig gjort, spesielt når jeg spurte dagen før om vi ikke skulle ut til lørdag.. Lurte litt på om hva jeg kan si for å ta det opp med han? For synes rett og slett at det ikke er ok. Anonymkode: 455f8...1f0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: På mandag var jeg, samboer og noen venner på middag hos en fyr, veldig koselig alle sammen og vi finner ofte på ting. Siden det var en stund siden vi hadde dratt på byen sist, så foreslo jeg om vi skulle dra på byen til lørdag. Tirsdags morgen så får samboeren en melding av han ene som var der "får besøk i helga, gira på på ut på byen og finne på litt sprell på lørdag?" etterrulgt av "#ladies@home" synes dette var skikkelig dårlig gjort, spesielt når jeg spurte dagen før om vi ikke skulle ut til lørdag.. Lurte litt på om hva jeg kan si for å ta det opp med han? For synes rett og slett at det ikke er ok. Anonymkode: 455f8...1f0 Skjønte ikke helt, ville han bare invitere kjæresten din? Type kompistreff uten damer? Anonymkode: 62326...ef4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Ganske råttent gjort hvis han faktisk var på middagen og hørte at du kom med forslaget. Be samboeren din om å si at dere allerede har planer om å stikke på byen, men at han gjerne får være med. Anonymkode: a35c0...9a6 1
Gjest Emera Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg klarer ikke å se at dette kan være så forferdelig. De, eller samboeren hans kanskje, får besøk. Så ønsker han å la dem ha huset for seg selv lørdag og ber samboeren din på gutte-bytur. Sånn oppfatter jeg dette, i alle fall. Det er da ikke noe problem? Dere er jo sammen ofte uansett, og kommer nok til å dra på byen mange ganger senere.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Maktdemonstrasjon. Typisk mann som ikke har dame selv (og sliter med å få det) og ser på kvinner og parforhold som en form for trussel for hans mannlige vennskap, da han ikke vet bedre selv. Ettersom han hørte at du foreslo dette allerede flere dager i veien trenger ikke du gjøre noe som helst. Mannen sin svarer: "som du hørte tirsdag har [ditt navn] allerede invitert oss med ute på byen så vi kan møtes der. #ladiesfirst. Anonymkode: 03234...0f4
peppermyntete Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Jeg skjønner ikke problemet? Dere avtalte aldri noe, og nå får kompisen besøk og vil ha guttekveld. Selvfølgelig er ikke damer invitert da! Kan ikke du finne på noe med dem i stede? 1
Gjest Emera Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 5 minutter siden, peppermyntete skrev: Jeg skjønner ikke problemet? Dere avtalte aldri noe, og nå får kompisen besøk og vil ha guttekveld. Selvfølgelig er ikke damer invitert da! Kan ikke du finne på noe med dem i stede? Ja, sånn kan det også være, ja. Men helt enig med deg. Dette er ikke noe å problematisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå