AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg er 180, og de gangene jeg har fått ny kjæreste, spør venninna mi på en forsiktig/listende måte som at det er veldig veldig viktig / at ingen er vel høyere enn meg: "....men er han høyere enn deg?" Nå har jeg fått ny kjæreste, men ennå ikke fortalt henne. Noen gode comebacks til om hun spør? Synes det er jævlig frekt, siden hun vet jeg har komplekser for høyden. Samme jenta spurte også "Føler du deg dårligere enn oss siden du ikke har kjæreste?" Anonymkode: dd868...538
Gjest Holititten Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Hvorfor er dere venner egentlig? Men om hun spør, bare svar. "Ja" eller "Nei". Og hvis hun synes det er rart, følg opp med at det ikke er så innmari viktig for deg. Trenger vel ikke gjøre det vanskeligere enn det..?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Jeg er 175 (så ikke veldig høy, men over snittet) men er blant dem som ikke er ekstremt opptatt av høyde på menn. Jeg har datet menn som er tilsvarende høyde eller t.o.m. litt mindre. Søsteren min har mast som venninnen din - "men er han ikke for lav?". Jeg sier bare med et smil at jeg synes ikke det. Og du har ikke grunn til å ha komplekser for høyden. Du har en flott modellhøyde - du er ikke noen "freak", jeg kjenner flere jenter på din høyde (som også er veldig attraktive). Anonymkode: f9c88...f26 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Karlie Kloss er 1.85, og kanskje det vakreste menneske på jord. Hvis hun spør, så svar. "han er høyere enn deg, og det holder for meg" Anonymkode: 348e6...be3 4
SunnivaOslo Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Svar: "jeg skjønner at dere korte jenter er slemme i og med at dere er nærmere helvete,sikkert derfor du lurer" bøy deg gjerne ned slik at du er i øyehøyde,eventuelt sett deg ned på huk 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg hadde sørget for at vi var på kafe med venner og hevet øyebrynene kraftig og sett rart på henne og spurt: Herregud hva er det som feiler deg? Hvorfor henger du deg alltid opp i helt uvesentlige ting? Og så hadde jeg tatt sakene mine og gått, og latt henne sitte der uten å svare. Jeg hadde nok gitt grei beskjed om at vennskapet var over for godt med mindre ho sluttet med slike ting. Anonymkode: 6c7e4...e1b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg hadde sørget for at vi var på kafe med venner og hevet øyebrynene kraftig og sett rart på henne og spurt: Herregud hva er det som feiler deg? Hvorfor henger du deg alltid opp i helt uvesentlige ting? Og så hadde jeg tatt sakene mine og gått, og latt henne sitte der uten å svare. Jeg hadde nok gitt grei beskjed om at vennskapet var over for godt med mindre ho sluttet med slike ting. Anonymkode: 6c7e4...e1b Litt vel dramtisk? Det er irriterende at noen skal henge seg opp i småting, men å lage en scene og true med å avsluttet et vennskap er vel litt i overkant. Dessuten er ikke høyde uvesentlig, det kan være uvesentlig for TS. Men normen er at høyde har betydning i samfunnet vårt og derfor kommer ikke spørsmål om høyde helt ut av det blå. Men måten det blir spurt på er en annen sak. Anonymkode: b2c5b...974 1
Gjest Koy Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Har ei venninne som brukte (hun slutta etter jeg konfronterte henne) å komme med sånne irriterende kommentarer om enkelte ting, trikset er å bare sette henne ut. Jeg hadde bare spurt henne rett ut jeg, "hvorfor spør du om det HVER gang? Er det noe du går rundt å tenker mye på?" Om du ikke vil høres for sur ut kan du jo bare flire og si det på en sånn oppgitt "herregud så rar du er" måte
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Karlie Kloss er 1.85, og kanskje det vakreste menneske på jord. Hvis hun spør, så svar. "han er høyere enn deg, og det holder for meg" Anonymkode: 348e6...be3 Hahaha. Det må bli dette. Altså det er ikke en venninne jeg henger med alene (av mange grunner), men hun dukker alltid opp på fester, da vi er i samme vennegjeng. vi var gode venner tidligere, men jeg trakk meg unna personlig da hun hele tiden skulle begynne å "irettesette" oss andre. TS Anonymkode: dd868...538
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 175 (så ikke veldig høy, men over snittet) men er blant dem som ikke er ekstremt opptatt av høyde på menn. Jeg har datet menn som er tilsvarende høyde eller t.o.m. litt mindre. Søsteren min har mast som venninnen din - "men er han ikke for lav?". Jeg sier bare med et smil at jeg synes ikke det. Og du har ikke grunn til å ha komplekser for høyden. Du har en flott modellhøyde - du er ikke noen "freak", jeg kjenner flere jenter på din høyde (som også er veldig attraktive). Anonymkode: f9c88...f26 Takk for svaret Anonymkode: dd868...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå