Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 Kva skriv/skreiv de på framsida av kyrkjeprogrammet? Eg tenker på "velkommen til vigsla mellom veslo og veslo-mannen", men syns liksom det verkar litt kunstig... Hmmm...
Maxine Grey Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Brudens navn og brudgommens navn Bilde av kirken "Lillevik" kirke dato
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Takk skal du ha! Du? Korleis sydde du saman songheftene til Tex, eigentleg?
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2004 #4 Skrevet 24. oktober 2004 Kva skreiv de på framsida av songheftene, forresten?
Maxine Grey Skrevet 24. oktober 2004 #5 Skrevet 24. oktober 2004 PÅ alle trykksakene: rosemotiv med eføy øverst i kanten, nederst rosemotiv med forbokstavene i midten. Sangheftet ble slik: Hefte til festen laget jeg lite og smalt, A5 brettet på midten, sydde sammen med vanlig hvit sytråd på maskin, lang stinglengde, gjorde ikke noe spes. med å feste tråder, bare noen ekstra sting tilbake fra kanten og klippet tråden rett av. Det holdt helt fint. Det tok nesten ikke plass på bordet. Forsiden: Rosemotiv Bryllupsfest for Brudens fornavn og brudgommens fornavn Kjærestebilde Bryllupsfest på "Lillevik" samfunnshus dato og klokkeslett Rosemotiv med forbokstaver
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2004 #6 Skrevet 24. oktober 2004 -og det ble så fint!! *Tex er fornøyd*
rutti Skrevet 24. oktober 2004 #7 Skrevet 24. oktober 2004 Noen som har et sanghefte og kirkeprogram jeg kunne fått sett for gøy?
Augustbrud02 Skrevet 28. oktober 2004 #10 Skrevet 28. oktober 2004 Her kan du se hvordan forsiden vår var: http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå