AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Jeg er en kvinne på 30 år som har to lange forhold bak meg. Synes det er deilig å bare ha meg selv å tenke på nå, og vil nyte tilværelsen (har ett barn da, men ingen mann.) Saken er den at etter mange år med dårlig og lite sex, savner jeg nå en... pulevenn kan man vel si Jeg vil ikke ha noe forhold enda, men jeg trenger sex og nærhet. Alle mine venner har barn og er i faste forhold, og ikke så interressert i å gå ut på byen lenger, som meg. Noen andre som har det sånn? Hva gjør dere? Jeg er jo ikke 20 år lenger, selv om jeg ikke ser ut som jeg er 30. Vet det finnes mange dating apper og nettsteder, men hvordan går man frem? (Har ikke akkurat tenkt å si at jeg kun er ute etter sex.) Nå høres jeg skikkelig "løs ut" , men jeg har bare hatt to veldig lange forhold siden jeg var 18, og føler nå rett og slett behovet for å prøve ut litt mer og slippe meg løs Anonymkode: 6eb51...e40
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Hvis du har drømt om å utforske sex med en annen kvinne, er kanskje tiden inne for det nå. Det vil også gi deg en mykere overgang til det harde kjøttmarkedet der ute hvor fokuset er inn-ut-peising. Hvem vet, kanskje du aldri går tilbake til menn. Anonymkode: b4ddb...b4e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Der misforsto du litt, jeg er KUN interressert i menn Anonymkode: 6eb51...e40 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg gikk litt amok på Tinder da jeg ble singel. Mest korte "ta en øl"- dates, men også noen der det ble litt action (med vekslende suksess, men ikke noe direkte negativt). Gikk fort lei, og nå har jeg jo noen nummer jeg kan ringe om jeg kjeder meg, men det var gøy så lenge det varte Prøvde også Match, men det ble for styrete når jeg bare var ute etter å treffe litt folk og ikke egentlig så etter en kjæreste. Tinder er mer umiddelbar; man kan avtale å ta en kaffe etter noen få meldinger, uten å måtte fylle ut en hel avhandling først. Ellers har jeg hørt at Nakenprat.no kan funke for å finne en FF, der er det enda litt mer opplagt hva man er ute etter tipper jeg. Er det fler enn meg som faktisk traff flest menn som var ute etter forhold på Tinder? Ikke nødvendigvis med meg selvfølgelig, men dog..? Hører så mange som klager på at det er en sex app, men virker som det ikke gjelder fullt så mange av dem over 40. Anonymkode: 19f0f...6ef
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Er jo evinnelig med muligheter. Alt fra tinder til nakenprat hvis du vil møte noen på det premisset. For å si det sånn, du kommer ikke til å mangle på tilbud og kan velge fra øverste hylle så lenge du er åpen om hva du er ute etter. Kvinner som kun er ute etter sex får mange flere tilbud enn jenter som vil inn i et forhold, og det at du er 30 er vel en perfekt alder, siden yngre menn vil finne det veldig spennende med en "eldre dame" samtidig som du fortsatt er ung og ettertraktet blant jevnaldrende og eldre menn. Anonymkode: 5bb5f...6ca
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk litt amok på Tinder da jeg ble singel. Mest korte "ta en øl"- dates, men også noen der det ble litt action (med vekslende suksess, men ikke noe direkte negativt). Gikk fort lei, og nå har jeg jo noen nummer jeg kan ringe om jeg kjeder meg, men det var gøy så lenge det varte Prøvde også Match, men det ble for styrete når jeg bare var ute etter å treffe litt folk og ikke egentlig så etter en kjæreste. Tinder er mer umiddelbar; man kan avtale å ta en kaffe etter noen få meldinger, uten å måtte fylle ut en hel avhandling først. Ellers har jeg hørt at Nakenprat.no kan funke for å finne en FF, der er det enda litt mer opplagt hva man er ute etter tipper jeg. Er det fler enn meg som faktisk traff flest menn som var ute etter forhold på Tinder? Ikke nødvendigvis med meg selvfølgelig, men dog..? Hører så mange som klager på at det er en sex app, men virker som det ikke gjelder fullt så mange av dem over 40. Anonymkode: 19f0f...6ef De er nok ikke faktisk ute etter et forhold. Det er vel mest for å øke sjansene sine for å møte noen. Tinder er playeres arena. Anonymkode: 5bb5f...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Jeg fant min på Cupido. Brukte noen måneder for jeg måtte like mannen mentalt også. Vi hadde en helt fint i flere år. Når han eller jeg datet så sa vi i fra slik at det da var greit med en naturlig stopp/pause. Det tok slutt da jeg flyttet et godt stykke unna. Anonymkode: 4a789...222 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er nok ikke faktisk ute etter et forhold. Det er vel mest for å øke sjansene sine for å møte noen. Tinder er playeres arena. Anonymkode: 5bb5f...6ca Det er nok både og. Jeg kjenner to jenter/kvinner som har møtt kjærestene sine der. Anonymkode: 6eb51...e40
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok både og. Jeg kjenner to jenter/kvinner som har møtt kjærestene sine der. Anonymkode: 6eb51...e40 Både og, men likevel en bedre strategi å være ute etter noe seriøst selv om du bare vil ha sex. Anonymkode: 5bb5f...6ca
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 I samme båt som deg, og syns det er utrolig kleint å treffe noen via nett/tinder. Prøvde det,og det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Følte meg mer desperat enn i kontroll over situasjonen 😝 jeg er også snart 30, to barn ingen mann. Har bare vert i lange forhold. Alle mine venner er "happy familiy" med mann og barn, og jeg vet ikke, passer ikke inn med dem lenger.. Så har funnet meg en bekjent å gå på byn med. Byen er bedre å treffe noen syns jeg, kjemien må jo stemme litt også for å gidde å gå til køys med noen tenker jeg. Anonymkode: 8e351...01b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #11 Skrevet 9. april 2016 Den 8. april 2016 at 14.48, AnonymBruker skrev: De er nok ikke faktisk ute etter et forhold. Det er vel mest for å øke sjansene sine for å møte noen. Tinder er playeres arena. Anonymkode: 5bb5f...6ca Det er jo mulig, men jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, og de fleste backer da ut og fant seg dame som ville ha kjæreste i stede. Jeg kjenner jo til noen av disse mennene, definitivt ikke players (som jo egentlig var det jeg så etter 😄). Anonymkode: 19f0f...6ef
Livan Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mulig, men jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, og de fleste backer da ut og fant seg dame som ville ha kjæreste i stede. Jeg kjenner jo til noen av disse mennene, definitivt ikke players (som jo egentlig var det jeg så etter 😄). Anonymkode: 19f0f...6ef Anbefaler fetlife hvis du er into bdsm etc, og du er nok kinky nok for målgruppen Har du forresten erfaring med følelsesløs sex? Det ligger ikke for alle, så det kan bli en påkjenning selv om tanken er pirrende. På den annen side kan man jo erfare seg frem til hvem man er. Endret 10. april 2016 av Livan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå