Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en del penger snart og har lyst til å ta med mannen min på såkalt kjærestehelg for første gang siden vi ble sammen. 

Vi bor i Telemark og har ikke lyst til å reise mer enn halvannen-to timer med bil. Lurer litt på Son Spa, men er åpen for andre forslag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Son var fint, spesielt siden det var sommer og mulig å sitte ute og spise på kvelden. God mat i restauranten.

Vi tok en sånn "pakkeløsning"(tror det het noe med sirkel, hvor man selv gikk gjennom ei løype og gjorde diverse poster i forskjellige dusjer og vann)  siden vi var en jentejeng, med en kjærste hadde jeg heller valgt andre behandlinger.

• Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Son er fint, veldig fint å rusle langs brygga og i sentrum. Farris bad er også veldig fint, kos dere masse når den tid kommer :o)

Skrevet

Kragerø resort er veldig fint :)

Har aldri vært på Farris eller Son spa så jeg har ikke grunnlag til å sammenligne

Skrevet
Den 9.4.2016 at 8.59, morhjertegod skrev:

Son er fint, veldig fint å rusle langs brygga og i sentrum. Farris bad er også veldig fint, kos dere masse når den tid kommer :o)

Farris ligger "borti her" og blir for nært. Kjører på 15 minutter nemlig.

Son frister asså..

Skrevet

Jeg synes son spa er fantastisk! Her får du ført og fremst følelsen av MYE luksus for pengene! Fantastisk mat, hyggelig personale, deilige muligheter til massasje. Anbefaler pakkeløsninger, om du vil planlegge en super helg for han. Vi hadde det sist, og da sjekket vi inn i 2-3 tiden lørdag, og hadde sen utsjekk søndag. Da rakk vi en runde i spa-anlegget og magic circle søndag og lunsj før utsjekk. Det sparer litt penger ved å bare bli over en natt, men dere får likevel max ut av timene. 

Skrevet

Vi reiser mye på forskjellige spahoteller. Son er sånn midt på treet, helt greit. Men skal du først reise i den retningen, så anbefaler jeg heller Hankø fjordhotell. Mye koseligere for kjærestetur!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Son Spa er nytt, Hankø er gammelt. Hva med Larkollen hotell?

Anonymkode: d0a5b...caa

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Son Spa er nytt, Hankø er gammelt. Hva med Larkollen hotell?

Anonymkode: d0a5b...caa

Og det er mye av sjarmen med Hankø! Hotellet er koselig, omgivelsene er fredelige og flotte med mye natur. Maten er kjempegod, hele underetasjen er spa, og der er det hyggelig personale og behagelig å være. Etter behandlingene pleier vi å lene oss tilbake i liggestolene i det stille rommet som har store vinduer. Iblant dukker det opp et rådyr eller to :-) Selv i regnvær er det koselig på Hankø!

Son er nytt, ja, derfor litt mer kjølig og trendy stil. Liker ikke så godt de terapeutene vi har hatt der, spes en som skravler utrolig mye gjennom behandlingene! Får ikke den samme roen der som på Hankø. Ikke er restauranten koselig heller da den ligger som et åpent område som en forlengelse av lobbyen. Ikke noen romantiske kroker å gjemme seg bort i, men mange mennesker som passerer. Åpent kjøkken - fint om du er interessert i maten, men ikke om du vil ha ro og romantikk. Men for all del; maten er nydelig!

Kan oppsummere de to stedene som et valg mellom rolig, romantisk og koselig, eller stort, nytt og moderne.

Farris har vi ikke besøkt. Noe av grunnen er den dårlige beliggenheten.

Skrevet

Var sånn passe fornøyd i Son . Helt greit , men ikke noe mer. Farris var mye bedre , samme med The Well , selv om de ikke har overnatting . Grand spa var også ok , selv om den er liten. Yasuragi i nærheten av Stockholm er fantastisk . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...