VoodooChild Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Har nylig blitt singel etter et meget meget langt forhold/ekteskap. Og har nå klart å rote meg borti at jeg skal treffe en totalt ukjent fyr i morgen på en pub. Kan vel kalle det en slags date. Matchet med han på en app (ikke Tinder). Han ser ut som en kjekk fyr, og vi har ting til felles. Har chattet litt av og på i en ukes tid. Det var han som først foreslo om vi skulle treffes, men da jeg ikke hadde anledning hele uka måtte jeg si at det ikke passet. Nå som det passet så dristet jeg meg til å foreslå at vi kunne jo treffes og ta et par glass. Han syns det hørtes ut som en koselig ide. Men herlighet så nervøs jeg er da! Jeg har vel, i hele mitt liv, vært på to "ordentlige" dater, type treffe en fyr på en kafe/pub. Begge tilfellene var før fylte 20 år. Nå er jeg 34 og skal på date for første gang på 14 år..i mellomtiden har jeg da vært i et forhold/gift. Jeg som er så sjenert med nye mennesker.... Har null problemer å chatte om alt mulig, men er så redd for at jeg skal bli helt stille og sjenert når jeg treffer han....
Inwe Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Ikke overtenk det, tenk at du skal møte en venn på en pub også ta det derfra. Jeg kan også bli litt stille og sjenert, i begynnelsen sa jeg fra om dette, men har merket i ettertid at praten somregel går ganske lett. Vær deg selv, spør om det du lurer på eller bare snakk om omgivelsene. Ikke legg alt for mye i det. Også hjelper alkoholen på om det skulle bli kleint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå