Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om en billig dusjsepe som vasker skikkelig - svette og alt? Jeg trener, svetter og dusjer masse og dusjsepen går tom på null og nix! Jeg har prøvd Coop og Rema (SoftStyle?) sin 500ml billig-dusjsepe men de tar ikke svetten ordentlig. Og begge virker veldig utvannet. Spesielt Coop sin som for det første renner for mye ut av flasken, og så renner halvparten ut av hånden, og jeg får ikke bort svetten med det man nesten skulle trodd var parfymert vann. Jeg brukte tidligere Vaseline Intensive Care sin såpefrie dusjgel, men den er dyr og den tar ikke svetten ordentlig heller. Derfor ønsker jeg en dusjsepe med SÅPE (SLS som jeg vet mange er motstandere av ihvertfall på hudpleieblogger og lignende). Jeg har kjøpt en på apotek1, Dermica Daily dusjsepe. Den liker jeg, men 30kr for 250ml blir litt mye det også, og jeg hadde håpet at det fantes en billig variant der ute som faktisk vasket skikkelig reint og som ikke var utvannet. Helst en som ikke lukter særlig. Dermica sin lukter ikke noe etter at jeg har vasket meg, mens Rema sin har en ekkel parfymert lukt.

Anonymkode: 36184...792

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nivea sin dussepe er god. Den er ofte på tilbud i store flasker 750 ml på Coop Obs. Nylig 500 ml på Rusta til 25 kr. 

Tror H&M har en variant til 20 kr. nå. 

Ellers bruker jeg Dr Greve sin fast sepe under armene eller på hele kroppen når jeg lukter svette, ingenting tar svettelukten bedre enn den. 

Anonymkode: 74ad2...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...