Gå til innhold

de som er gift/sammen med rike menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange damer som er gift/sammen med rike menn? Og blir de sett ned på? Feks de som gifter seg med rike arvinger osv på vestkanten

Anonymkode: 194f0...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehehehehe

AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber egentlig de damene som? Siden de gifter seg til penger har de neppe så mye penger selv

AnonymBruker
Skrevet

Og hvilken interesse har ts og resten qv verden i vårt privatliv og våre finanser? 

Anonymkode: 95279...151

• Liker 2
Skrevet

What?! Jeg er gift med en mann som tjener mye penger, regner med at ingen ser ned på meg for det! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feks Louise Angelica Riise som er gift med John Arne. Hun jobbet tidligere på gina tricot, men giftet seg til massevis av penger. Hun blir vel ikke sett ned på for å ikke ha utdannelse osv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feks Louise Angelica Riise som er gift med John Arne. Hun jobbet tidligere på gina tricot, men giftet seg til massevis av penger. Hun blir vel ikke sett ned på for å ikke ha utdannelse osv?

Gjør hun ikke...?

Anonymkode: a712c...099

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og blir de sett ned på? Feks de som gifter seg med rike arvinger osv på vestkanten

Rike familier er ikke mer disponert for å få sønner enn døtre. Det er jo like mange jenter fra rike familier. 

Like barn leker best. Menn fra Oslo vest gifter seg med kvinner fra Oslo vest. 

Anonymkode: 14dc6...763

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil virkelig tro at de i det ekteskapet har særeie og orden på hvem som eier hva! Et forskrekkelig dårlig eksempel.

TS, Hva med menn som gifter seg med rike kvinner, lurer du på om de blir sett ned på og? 

• Liker 3
Skrevet

Hvorvidt mange er sammen med rike menn blir fort relativt, men at det er viktigere for kvinner enn menn at en eventuell partner tjener like mye eller mer enn en selv virker ganske klart. 

Sitat

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886915005462

There were also gender differences in whether it was “very important” or “a must have” their partner made at least as much money as they do (24% vs. 46%; d = .60) and had a successful career (33% vs. 61%; d = .57)

Dette kan være en del av forklaringen på at kvinner sliter med å nå til toppen i private selskaper, fordi det er vanskelig å finne en partner som tjener mer enn deg, men samtidig er villig til å prioritere din kariære. 

Så tror jeg ikke kvinner generelt som er gift med rike menn sees ned på, men i de tilfellene der mye gir inntrykk av at pengene hans er avgjørende blir det nok fort slik. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange damer som er gift/sammen med rike menn? Og blir de sett ned på? Feks de som gifter seg med rike arvinger osv på vestkanten

Hvorfor i all verden skulle man bli sett ned på? Jeg er sammen med en mann som tjener godt og det skammer jeg meg ikke over.

Anonymkode: 3f91f...5f4

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rike familier er ikke mer disponert for å få sønner enn døtre. Det er jo like mange jenter fra rike familier. 

Like barn leker best. Menn fra Oslo vest gifter seg med kvinner fra Oslo vest. 

Anonymkode: 14dc6...763

Ja, det er mange rike jenter, det vet jeg.

Det kan da umulig være slik at rike menn fra oslo vest kun gifter seg med noen fra oslo vest?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil virkelig tro at de i det ekteskapet har særeie og orden på hvem som eier hva! Et forskrekkelig dårlig eksempel.

TS, Hva med menn som gifter seg med rike kvinner, lurer du på om de blir sett ned på og? 

Det finnes vel homofile imamer også, men hvorfor henge seg opp i sjelden unntak. Nei. da blir kvinnen sett rart på. Hva ser hun i han?? Hun kan få mye bedre, hvorfor slummer hun?? kvinner gifter seg opp eller likt. Meget sjelden ned.

Les selv:http://www.dagbladet.no/2014/10/09/kultur/meninger/hypergami/runar_doving/debatt/35655777/

Hvis da ikke fyren er en goldigger hunk som gifter seg med ei rik eldre dame . Ref. Christina Onassis og hennes Thierry

http://www.gettyimages.no/detail/news-photo/rendezvous-with-christina-onassis-and-thierry-roussel-news-photo/160707740 det kan jo ha vært kjærlighet.....

Anonymkode: fb224...188

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle man bli sett ned på? Jeg er sammen med en mann som tjener godt og det skammer jeg meg ikke over.

Anonymkode: 3f91f...5f4

Nope. Du følger standarden og høster anerkjennende og misunnelige blikk fra dine medsøstre. Og du liker det. Du har gjort det godt! gratulerer. Så da er det bare å følge trendene videre. Rike, underholdte kvinner  kjeder seg gir seg ofte i kast med prosjekter som gir kulturell kred. Interiør,kunst, oppussing av det herskapelige huset som kan vises frem i lokalavisen. Evt. Se og hør om gubben er rik kjendis.

Så kan hun dekorere huset med litt rare ting hun har plukket opp på eksotiske steder hun har besøkt.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mange rike jenter, det vet jeg.

Det kan da umulig være slik at rike menn fra oslo vest kun gifter seg med noen fra oslo vest?

Nei, rike menn gifter seg med den fineste dama de har sjangs på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare blir disse kvinnene sett ned på (forutsatt at de selv ikke har verken utdannelse eller jobb) men mennene blir ofte også sett ned på for å ha funnet seg et golddiggende nek som antageligvis ikke hadde sett på de to ganger hadde det ikke vært for pengene. Mennene lyser gjerne av forelskelse, den eneste forelskelsen som lyser av dama er den hun har for pengene hans. 

Anonymkode: 8f823...3fc

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope. Du følger standarden og høster anerkjennende og misunnelige blikk fra dine medsøstre. Og du liker det. Du har gjort det godt! gratulerer. Så da er det bare å følge trendene videre. Rike, underholdte kvinner  kjeder seg gir seg ofte i kast med prosjekter som gir kulturell kred. Interiør,kunst, oppussing av det herskapelige huset som kan vises frem i lokalavisen. Evt. Se og hør om gubben er rik kjendis.

Så kan hun dekorere huset med litt rare ting hun har plukket opp på eksotiske steder hun har besøkt.

Utrolig nedlatende dette her.

Anonymkode: 6375a...888

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du tror at kvinner som er sammen med /gift med menn som tjener mye er en spesiell type kvinner, er det fordi du kjenner EN som er slik kanskje? Eller at du har lest om en i Se og hør?? Jeg er som sagt gift med en "rik" mann, men hvorfor tror du at jeg kjeder meg? Jeg går da på jobb som alle andre, er sammen med mann og barn på fritiden, ei heller er jeg spesielt opptatt av interiør og kunst? Har heller ingen rare ting i huset mitt? Tror kanskje du bør bli kjent med litt flere enn en kvinne som er rikt gift...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rike menn fidter seg med både fattige og rike lvinner. Rike kvinner gifter seg nesten bare med rike menn

Anonymkode: 1bea4...e83

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Pås skrev:

Det virker som du tror at kvinner som er sammen med /gift med menn som tjener mye er en spesiell type kvinner, er det fordi du kjenner EN som er slik kanskje? Eller at du har lest om en i Se og hør?? Jeg er som sagt gift med en "rik" mann, men hvorfor tror du at jeg kjeder meg? Jeg går da på jobb som alle andre, er sammen med mann og barn på fritiden, ei heller er jeg spesielt opptatt av interiør og kunst? Har heller ingen rare ting i huset mitt? Tror kanskje du bør bli kjent med litt flere enn en kvinne som er rikt gift...

Ikke rik nok tydeligvis:fnise:

det blir meningsløst å jobbe hvis mannen betaler 10X så mye i inntektskatt som ei kone tjener på jobben i kommune administrasjonen. da er det bedre å lage et presentativt hjem til vennene i klubben og sysle med ting hjemme. trene og brodere, drikke te med venniner på hankø og se på kunst  .......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...