Gå til innhold

FurReal Friends Ape

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg bare lurer på om noen av dere vet om FurReal Friends apen Cuddles kan bruke smokk? Dette er ganske viktig for datteren min å vite hvis hun skal få en... Så, håper noen av dere vet, eller hvis dere har en sånn ape om dere kan teste. Vet at apen kan bruke flaske.

Anonymkode: f8b1f...dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet...?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har en de kan sjekke på?? 

Skrevet (endret)

Etter noe googling og sånt, KAN det se ut som at det går an. =)

Fant en beskrivelse der det stod " Wake her up by removing the pacifier and she coos and is ready to play. "

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Raven Emerald skrev:

Etter noe googling og sånt, KAN det se ut som at det går an. =)

Fant en beskrivelse der det stod " Wake her up by removing the pacifier and she coos and is ready to play. "

TUSEN hjertelig takk!!! :D 

kan jeg spørre om hva du googlet? :) 

Skrevet

Furreal friends monkey cuddles pacifier.

Det kom opp et stykke ned på siden, og er link til en pinterest-greie. Og jeg har ikke pinterest, så kan ikke sjekke det bedre. Men det var i alle fall det som stod i beskrivelsen av linken. =)

Lykke til i jakten på svar. =)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt produsenten, så får du et sikkert svar. Om du søker på den eksakte frasen, får du en rekke treff på en dukke som heter Little Mommy Bedtime Baby Doll. 

Anonymkode: c2c74...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Det står i beskrivelsen at man kan få apen til å lage slurpelyder og bevege munnen ved å putte en finger eller bananflasken inn i den, så jeg antar at en smokk vil gi samme reaksjon. Men om du tenker at smokken skal puttes inn i munnen og sitte fast der, så ser det ikke ut som det går an.

Anonymkode: c2c74...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...