Ephemera Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 Sikkert flere av meg som har fått den i posten? Det er SÅ MYE FINT i den !! Jeg har nesten lyst til å bestille hele katalogen...
Tuddelidu Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Sikkert flere av meg som har fått den i posten? Det er SÅ MYE FINT i den !! Jeg har nesten lyst til å bestille hele katalogen... Vårens katalog?! :o Det er jo bare høsten enda jo!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Når kom den :o Jeg har ikke fått den...
Windy Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg plukket meg ut ting for 1600 kroner som jeg vil ha.. Må nok krympe listen litt Men skal absolutt bestille noe !
Ephemera Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2004 Ja, det er leeeenge til våren :cry: men jeg fikk, som vanlig, brev med tilbud om å få forhåndskatalogen nå. Da er det sånn at man må bestille innen 4. november også får man klærne tilsendt i januar. Får 10 % rabatt også. Det er sånn at de skal se hvor mye de behøver å bestille av hvert plagg... de ser liksom tendensen. Disse klærne ligger ikke ute på nettet og man må bestille skriftlig. Jeg har ikke satt meg ned og fylt ut bestillingskupongen ennå, men den blir nok ganske lang for mitt vedkommende også, er jeg redd Litt rart å se på bikinier nå, men... Det jeg har helt dilla på nå for tiden - og som det heldigvis også er en del av i katalogen - er vide, flagrende stroppetopper Handler veldig lite i H&M sine butikker, men disse katalogene har jeg en tendens til å kaste meg over
Gjest Coral Skrevet 25. oktober 2004 #9 Skrevet 25. oktober 2004 Tror man må være "vip" kunde (eller noe sånt) for å få den. Tror det går på hvor mye man har bestilt derfra før.. Min søster fikk den nå nylig, og hun pleier bestille MYE fra HM-katalogene.. Var hos henne og bladde litt i katalogen i går, og syns det var en del fint der. Bestiller kanskje noen plagg gjennom henne, men venter nok med å kjøpe sommerklær tenker jeg. Er jo vinter nå snart, og varmere plagg som gjelder!
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #10 Skrevet 25. oktober 2004 Det som er fordel med forhåndskatalogen er at vi FÅR klærne til sommeren.Selv om det er i februar. Har selv bestillt i den vanlige og ikke fått varene før nesten Mai.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #11 Skrevet 25. oktober 2004 Noen som vet om det må betales med en gang? Eller skjer det også først til våren? :-?
Arwen Skrevet 25. oktober 2004 #12 Skrevet 25. oktober 2004 Synes ikke det var så mye fint i den jeg, men så klarer jeg ikke kjøpe sommerklær i oktober heller da (for det var mye sommerklær der!) Må hvertfall vente til etter jul med det.
Windy Skrevet 25. oktober 2004 #13 Skrevet 25. oktober 2004 Noen som vet om det må betales med en gang? Eller skjer det også først til våren? :-? Levering er i januar, og betalingen skjer ved levering står det
Windy Skrevet 25. oktober 2004 #14 Skrevet 25. oktober 2004 Synes ikke det var så mye fint i den jeg' date=' men så klarer jeg ikke kjøpe sommerklær i oktober heller da (for det var mye sommerklær der!) Må hvertfall vente til etter jul med det.[/quote'] Halvveis enig der, plukket meg ut gensere og en jakke jeg (og en bikini da - håper på sydenferie etter jul ). Tøy jeg kan bruke på vinteren også
Elze Skrevet 26. oktober 2004 #15 Skrevet 26. oktober 2004 Det er da morsommere å kjøpe sommerklær nå enn å kjøpe vinterklær om sommeren?Vinterforhåndskatalogen synes jeg bare er deprimerende å få :-( Fikk også katalogen i går - betyr det at jeg er VIP-kunde? Huff.
Malou Skrevet 26. oktober 2004 #16 Skrevet 26. oktober 2004 Det som er fordel med forhåndskatalogen er at vi FÅR klærne til sommeren.Selv om det er i februar. Har selv bestillt i den vanlige og ikke fått varene før nesten Mai. Når begynner sommeren hos deg da når mai er for sent? Vil foressten også ha VIP katalog, hvis noen er VIP bør det være meg. :oops: Men jeg har ikke sluttet med å kjøpe fra vinterkolleksjonen ennå, så jeg bør kanskje vente litt med vår og sommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå